Apple je u tekućoj godini izbacio dva mobilna uređaja, Motorola kakvih 11 modela, HTC 27, a LG čak 41. Međutim, sve ih je prešišao Samsung s kakvih 56 modela. Čini se kako se trka u ovom smislu neće nastaviti i dogodine, jer je južnokorejska kompanija odlučila napraviti rez od kakvih 30 posto
Analitičari već niz kvartala sugeriraju da su rezovi itekako potrebni; nakon što je kompanija obarala rekorde iz godine u godinu, pad je bio prilično težak. Iz visokog segmenta uređaja prijeti Apple s dodatkom phableta u svojoj ponudi, a u nižem cjenovnom segmentu našlo se i mnogo kineskih proizvođača. No ni tu nije sve tako crno-bijelo, jer ti isti proizvođači itekako streme oduzimanju tržišta vodećim proizvođačima u svim segmentima.
Wall Street Journal tako navodi da će se, osim smanjenja sirove količine modela za sljedeću godinu, Samsung fokusirati i na to da više modela koristi zajedničke komponente. To posebno vrijedi za uređaje nižeg i srednjeg cjenovnog segmenta, čime će se značajnije smanjiti troškovi proizvodnje.
No s potrošačke strane ne treba očekivati značajnije izmjene. Čak i da se izreže 30 posto modela za sljedeću godinu, kompanija će opet isporučiti četrdesetak različitih uređaja. Dok je strategija pružanja svih mogućih smartphone uređaja za sve moguće potrebe i niše Samsungu igrala na ruku nekoliko godina (i time ga postavila na vodeću poziciju najvećeg proizvođača), tržište je sve samo ne jednostavno i nepromjenjivo. Sada ostaje za vidjeti hoće li nova strategija imati učinka, no analitičari smatraju da je ovo tek dio mjera koje kompanija treba implementirati za kakvu-takvu stabilizaciju.
Izvor: WSJ