Crveno srce našlo se na broju dva, dok broj jedan nije iznenadio stručnjake...
Unatoč prijeziru kojim ga obasipa generacija Z, emoji suze smijeha najkorišteniji je u godini na izmaku.
Kako piše New York Times, pandemija je utjecala na sve aspekte života, od mode do hrane, no jedna stvar ostala je ista - emojiji koje šaljemo.
Prema podacima Unicode Consortiuma, devet od deset onih iz 2019., koja je bila zadnja godina s objavljenom listom, ponavlja se.
Crveno srce našlo se na broju dva, dok broj jedan nije iznenadio stručnjake.
'Mnogo ljudi se može poistovjetiti s njim, iako statistika ne bi izgledala posve isto da pitate generaciju Z', kaže Alexandar Robertson, istraživač iz Googlea.
Gledano po platformama, situacija je ponešto drugačija. Na Twitteru su suze smijeha na drugom mjestu, dok je emoji koji plače broj jedan.
Činjenica da je velika većina standardnih 10 ostala u upotrebi unatoč pandemiji govori u prilog njihovoj fleksibilnosti.
'Ovo govori da ne trebamo komunicirati široki spektar izraza, kao ni vrlo specifične koncepte', kaže kreativna direktorica u Googleu Jennifer Daniel koja dalje objašnjava kako nam covid emoji nije bio potreban budući da su tu onaj bicepsa, flastera i slično.
Zanimljivost koju statistika otkriva je pak da je emoji mikroba skočio u upotrebi s 1086. na 477. mjesto, no nije se našao u onima najkorištenijima.
'Još uvijek imamo dosta toga za smijati se i za plakati, bila pandemija ili ne', zaključuje stručnjakinja.