U japanskoj tvrtci pametne telefone smatraju ključnim dijelom pozicioniranja u industriji zabave i prema mladima
Glavni izvršni direktor tvrtke Sony Kenichiro Yoshida potvrdio je kako će nastaviti proizvoditi pametne telefone iako na njima gube novac. Zašto? Smatra kako je to ključan dio pozicioniranja Sonyja kao tvrtke fokusirane na zabavu.
'Smartfone vidimo kao hardver za zabavu, nužnu komponentu za održivost našeg hardverskog brenda. Mlađe generacije više ne gledaju TV. Njihov prvi uređaj je pametni telefon', rekao je Yoshida, a prenosi Reuters.
TEHNO SAVJETI
Smartfon se ne puni kako treba? Evo što možete napraviti
Sony je tijekom prošle fiskalne godine isporučio tek 6,5 milijuna smartfona, uz operativni gubitak od 879,4 milijuna američkih dolara. Prema najavama, fokusirat će se na samo četiri tržišta: Japan, Europu, Hong Kong i Tajvan.
Dok je još bio šef financija u Sonyju, u vrijeme kad je na čelu te tvrtke bio Kaz Hirai, Yoshida je odigrao ključnu ulogu u nastojanjima rješavanja problema s neprofitabilnim dijelovima poput primjerice odjela za desktop računala Vaio, piše Verge.