Instagramova nova glavna stranica možda će tražiti navikavanje, no Facebook naglašava da je cijela aplikacija zbog toga puno lakša za snalaženje i navigaciju
Idući put kad pokrenete Instagram mogli biste naići na dvije nove kartice na glavnoj stranici: Reels i Shop. Ovi dodaci dodatno bi trebali olakšati švrljanje feedom, stranicom Explore, kao i novim sekcijama Reels i Shop.
Instagram, podsjetimo, glavnu stranicu planira mijenjati već neko dulje vrijeme. Aplikacija je čak testirala nekoliko varijanti ekrana Home te je sad konačno odlučila koji će primjeniti, prenosi MakeUseOf.
Glavni čovjek Instagrama Adam Mosseri najavio je novo sučelje u blogu About Facebook. Reels će se pojaviti umjesto tipke za objavu, dok će Shop zamijeniti karticu za aktivnost, više poznatu po ikonici srca.
Aktivnost i objava dom će pronaći na samom vrhu - točnije, u gornjem desnom kutu Instagramove stranice. Premda će nekima nedostajati te stare kartice, Instagram tvrdi da ovako ipak bolje. Ikonice za Reels i Shop olakšat će, pretpostavljamo, putovanje do novih sekcija. Reels, Instagramov novi štos vezan uz kratke videe nedavno se brkao sa ostalim sadržajem na stranici Explore, a nova kartica omogućit će lakše natjecanje s TikTokom i vjerovatno privući više pažnje samih korisnika.
Kartica Shop će nuditi preporuke, izabrane proizvode i videe vezane uz shopping. Instagram zbilja nastoji pogurnuti shopping unutar aplikacije, tako da ćete moći kupovati stvari i putem Reelsa.
Velike odvažne promjene
Nove kartica na Instagramovoj glavnoj stranici velika su promjena za aplikaciju koja već dulje vrijeme koristi isti dizajn. Misseri je rekao da Instagram 'ne prihvaća promjene dizajna olakotno' nakon čega je nastavio hvaliti nove dizajnerske odluke. Instagramova nova glavna stranica, koliko god se to ne čini na prvi pogled, pažljivo je kalkulirana promjena. Aplikacija sve teže hvata korak za TikTokom, a Reelsi bi to mogli promijeniti.