Nakon što je prošle godine zadobio hrpu kritika vezanih uz privatnost korisnika, Facebook je razvio novu značajku u Messenger za djecu i mlade koja, kao što i naslov nalaže, roditeljima pruža kompletni nadzor nad razgovorima njihove djece
Facebook je izbacio nadogradnju za Messenger Kids koja roditeljima pruža kontrolu nad načinom na koji njihova djeca koriste aplikaciju za razmjenu poruka. Novom setu alata roditelji mogu pristupiti pomoću opcije Parent Dashboard koja se nalazi unutar aplikacije Facebook (što znači da je nadgledanje mališana nemoguće ako nemate Facebook profil).
Roditelji će od sad moći vidjeti informacije o tome s kime dijete razmjenjuje poruke, koga zovu video pozivima i listu svih osoba koje su blokirali. Također će moći vidjeti listu poslanih i primljenih slika (s opcijom za brisanje ili označavanjem kao 'neprikladnog') te će klinca moći odjaviti iz aplikacije preko svojeg uređaja. Nova značajka roditeljima također pruža mogućnost downloada informacija o djetetu, slično kao što se to radi u aplikaciji Facebook, prenosi The Verge.
Razlozi za brigu
Messenger Kids od prvog dana dolaska na tržište trpi hrpu kritika. Za početak, mnogi su zabrinuti zato jer je Facebook napravio aplikaciju koja specifično cilja djecu. Da stvar bude još gora, Zuckerbergova marketinška kompanija je kasnije priznala da je bug u aplikaciji omogućio djeci razgovor u grupnim razgovorima koje roditelji nisu odobrili.
Premda Facebook mijenja način na koji funkcionira blokiranje u Messenger Kids, on naglašava da će djeca i dalje moći vršiti interakciju sa blokiranim kontaktima ako su u istom grupnom razgovoru. Grupni razgovori će, doduše, djecu upozoriti da se u njima nalaze ljudi koje su blokirali. Facebook je objavio da će djeca sada moći odblokirati kontakte ako žele te da će konačnu odluku o odblokiranim kontaktima donijeti roditelji kojima će zahtjev za skidanje blokade stići u ulazni kaslić.
Facebook, za kraj, naglašava da informacije o djeci neće dijeliti s vanjskim kompanijama te da njihove podatke neće koristiti za reklamiranje. To povlači pitanje - kakvu korist od ove aplikacije kompanija uopće ima?