MARKETINGAŠI VIDE PRILIKU

Stiže upravo ono što ste 'tražili', reklame na ručnom zglobu

15.11.2014 u 15:59

Bionic
Reading

Pojavom pametnih telefona, brandovi su pronašli novi kanal komuniciranja s potencijalnim kupcima, a slična stvar dogodila se i kod ostatka mobilnih uređaja današnjice. Upravo zbog načina na koji je marketing prodro u praktički sve kategorije gadgeta na ozbiljnijim platformama, očekivano je da će nosivi gadgeti biti sljedeći. Marketinški stručnjaci već sada razmišljaju na koji način 'uposliti' minijaturne ekrane, poput onih na pametnim ručnim satovima

No situacija za guranje brandova u taj svijet jednostavno nije i neće biti nalik tablet uređajina ili pametnin telefonima. Prema nekolicini analitičara, kompanije će pri oglašavanju morati biti vrlo obzirne prema potrošačima - u slučaju da reklame postanu invazivn(ij)e, kupci bi mogli u potpunosti odustati od korištenja takvih uređaja, u ovom trenutku ionako upitne korisnosti.

Osim postojećih modela na tržištu, oči su uglavnom uprte u Appleov Watch, gadget koji bi se na tržištu trebao pojaviti tek sljedeće godine. 'Za trenutnu generaciju iOS aplikacija, Apple je postavio jasna pravila za izradu brandiranih aplikacija, kao i ubacivanje reklama u aplikacije', piše Daniel Drew Turner u tekstu u kojem se osvrće na pokušaj osmišljavanja reklamnih strategija za nosive gadgete.
358352,357910,356839,356582
S postojećim pravilnicima već u igri, Apple je ponešto tih kada je riječ o mogućem razvoju aplikacija i/ili reklama za svoj pametni ručni sat, no postoje šanse da će u jednom trenutku stvari trebati definirati. Ako ne već za prvu generaciju uređaja, onda barem za sljedeću. U suprotnom, smatraju stručnjaci, bit će riječ o jednoj velikoj propuštenoj prilici.

Neovisni developer David Smith vjeruje da bi se oglasi, barem teoretski, mogli prikazivati unutar Glance dijela sučelja za Apple Watch, no opet ostaje pitanje hoće li Apple išta takvo dopustiti. Štoviše, zbog jedinstvenog iskustva korištenja koje pruža Apple Watch, praktički je nemoguće zamišljati da će metode oglašavanja - sve i da se implementiraju - biti slične nečem što se već moglo vidjeti na tržištu.

Na koji će način marketinške glave doskočiti problemu oglašavanja na tako malim uređajima poput ručnih satova, tek treba vidjeti, no pokušaja će u mjesecima koji slijede sasvim sigurno biti pregršt.