USKOVIDNO

Što Blizzard ima protiv širokih ekrana u Overwatchu?

03.06.2016 u 08:30

Bionic
Reading

Makar nije bilo problema tijekom bete Overwatcha, finalna verzija igre razjarila je ponosne vlasnike ultraširokih monitora

Kao što se to svojevremeno desilo i s GTA Online, Overwatch je stao na kraj igračima koji koriste rezolucije omjera 21:9 zbog toga što, prema službenoj izjavi, remete balans u igri. 'Postoje neke stvari koje igrač ne bi smio vidjeti', pisalo je u službenom odgovoru na prigovor upućen od ljutitih gejmera.

Makar su rezolucije 2560x1080 ili 3440x1440 savršeno igrive, činjenica je da ih igra 'reže' na rubovima, dajući igračima ograničenu iskoristivost monitora. Ovo je prvo polučilo prigovorima na Battle.netu, koji su se prelili u čak dva topica te se nastavili na PC Master Race podedditu, na kojem se sakupilo preko šesto poruka.

Evo što je na sve to odgovorio Blizzard:

'Zadržavanjem ograničenog omjera stranica ekrana omogućujemo našim umjetnicima (prije svega animatorima geometrije iz prvog lica i dizajnerima korisničkog sučelja) da se usredotoče na izradu najboljeg iskustva za širu bazu igrača. Pored preferenci samog okvira, postoji previše stvari koje se dešavaju izvan ruba ekrana i koje jednostavno nisu planirane da budu vidljive. Uzmemo li sve ovo u obzir, odlučili smo ograničiti broj dostupnih rezolucija kako bismo poboljšali cjelovito iskustvo koje predstavlja kvalitetu koju igri želimo dati. Naravno, nastavljamo razmatrati implikacije 'tolerancije' spomenutih rezolucija u budućim zakrpama.'

BlizzardCitat


Kontraargument igrača temelji se na podršci mnogim drugim timskim pucačinama koje nemaju problema s ovakvim rezolucijama, naslovima poput Team Fotressa 2, koji je star preko osam godina, a dobiva redovite nadogradnje. Widescreen Gaming Forumi pronašli su kakvo-takvo rješenje, makar nije ideala, a rasteže sliku na format 21:9.

Overwatch Animated Short | “Hero”