Samsungov TM Roh je u sklopu službene najave objavio što možemo očekivati od sljedećeg događaja Samsung Unpacked 2021: Get Ready to Unfold
TM Roh, predsjednik i voditelj odjela za mobilne komunikacije, Samsung Electronics, u svojem najnovijem obraćanju javnosti najavio je što se može očekivati za nadolazeći Galaxy Unpacked 2021: Get Ready to Unfold, koji će se održati 11. kolovoza u 16:00 sati putem službenog YouTube kanala tvrtke, kao i službene web stranice.
U svojoj objavi TM Roh se osvrnuo na prethodnu godinu te naveo kako je tvrtka razvila svoju Galaxy Z seriju pametnih telefona. Nadalje, istaknuo je kako se Samsung nastavlja fokusirati na bolje kamere, nove tehnologije, dugotrajnu bateriju i mehaničku otpornost.
'Dok istražujemo sve načine kako da korisnicima pružimo samo ono najbolje, često se u tome nađemo i na neistraženom terenu. Kada smo lansirali Galaxy Fold seriju pametnih telefona, stvorili smo potpuno novu kategoriju uređaja, ali tu nismo stali. Brojne inovacije pružili smo i s Galaxy Z Fold2 i Galaxy Z Flip pametnim telefonima, gdje smo spojili vrhunsko preklopno iskustvo pametnih telefona zajedno s mogućnostima koje korisnici poznaju i vole', napisao je TM Roh.
Samsungov voditelj odjela za mobilne komunikacije spomenuo je i suradnju s kompanijama poput Googlea i Microsofta. 'Kontinuirano zajednički razvijamo najsuvremenija sigurnosna rješenja u suradnji s ključnim partnerima kako bi zaštitili uređaje i privatnost svakog našeg korisnika. Tako će se sa svim aplikacijama i podatcima moći upravljati potpuno bezbrižno', rekao je TM Roh.
TM Roh je također najavio detalje koje možemo očekivati s novim uređajima za ovaj Unpacked naglasivši dolazak posebno dizajnirane olovke S Pen za preklopne uređaje. U već uigranoj praksi preklapanja značajka različitih odvojenih serija, Samsung je za kraj najavio uvođenje značajki Galaxy Note linije u neke druge smartfone, s obzirom da, vrlo izgledno, ove godine nećemo susresti novi Note.
Sukladno nadolazećem Galaxy Unpacked 2021 – Get Ready to Unfold virtualnom događaju, Samsung je pokrenuo i zasebnu kampanju digitalnog vanjskog oglašavanja čiji je motiv slogan 'Da li je „dobro“ dovoljno dobro?'. Kampanja služi tome da ohrabri korisnike da razmotre jesu li zaista zadovoljni svojim trenutnim pametnim telefonima.