Nedavno istraživanje pokazuje kako mladi konzumiraju digitalne sadržaje
Generacija Z nastavlja utjecati na trendove u korištenju mobilnih aplikacija, a njihov se mobile-first pristup jasno očituje u popisu najpreuzimanijih aplikacija u 2024.
Appfigures je nedavno podijelio podatke o preuzimanjima aplikacija za korisnike u dobi od 18 do 24 godine u SAD-u, otkrivši zanimljive uvide u njihove digitalne preferencije.
Najpreuzimanije aplikacije: Temu i TikTok
Na vrhu popisa nalazi se online trgovina Temu s nevjerojatnih 41,98 milijuna preuzimanja. Temu mlade korisnike privlači povoljnom ponudom proizvoda i gamifikacijskim strategijama poput kupona i nagrada.
Na drugom mjestu je TikTok s 33,23 milijuna preuzimanja, platforma koja generaciji Z pruža brz i lako probavljiv sadržaj te je čak često koriste kao tražilicu.
Rast popularnosti društvenih mreža
Metine aplikacije također su visokopozicionirane: Threads prednjači s 32,32 milijuna preuzimanja, zatim WhatsApp (28,42 milijuna), Instagram (26,29 milijuna), Facebook (20,58 milijuna) i Messenger (17,63 milijuna).
Threads je brzo privukao pažnju jer je nova Metina aplikacija, a ažuriranja dizajna izazvala su i novi interes za Facebook među mladima, piše TechCrunch.
YouTube, ShortMax i streaming aplikacije
YouTube ostaje popularan s 14,03 milijuna preuzimanja, a novi kratkometražni filmovi na aplikaciji ShortMax privlače korisnike koje zanimaju kratke drame i romanse.
Kada je riječ o streaming platformama, Netflix vodi s 15,67 milijuna preuzimanja, a također su dosta popularni Prime Video (12,86 milijuna) i Disney+ (11,68 milijuna).
AI alati i obrazovanje
OpenAI-jev ChatGPT omiljen je među studentima i mladim profesionalcima s 24,63 milijuna preuzimanja dok je ByteDanceov Gauth kao edukativni alat privukao 8,37 milijuna preuzimanja. ChatGPT i Gauth ukazuju na sve veću integraciju AI tehnologija u svakodnevni život generacije Z.
Aplikacije za uređivanje sadržaja
CapCut, ByteDanceov alat za uređivanje videa, imao je 21,72 milijuna preuzimanja dok Lemon8 (7,7 milijuna) polako osvaja američko tržište kao platforma slična Instagramu, fokusirana na dijeljenje kreativnog sadržaja.
Financijske transakcije
Među aplikacijama za digitalne transakcije PayPal zauzima prvo mjesto s 13,92 milijuna novih preuzimanja, a prate ga Venmo (7,8 milijuna) i Cash App (6,9 milijuna). Te aplikacije omogućuju mladima jednostavno plaćanje, dijeljenje računa i slanje napojnica.