Hasbrov odgovor drugim web aplikacijama za igranje stolnih RPG igara nailazi za ozbiljne prepreke
Hasbroov 3D virtualni stol Sigil koji je nedavno lansiran u kaotičnom i nedovršenom stanju kao javni playtest navodno se gasi i bit će djelomično integriran u postojeći D&D Beyond virtualni sustav, Maps.
Prema izvještaju Rascal Newsa, interni dopis poslan zaposlenicima Wizards of the Coasta potvrdio je da će se Sigil 'transformirati u DDB značajku' te da će trenutačno razvijeni dodatni sadržaji biti besplatno dostupni korisnicima. Nadalje, većina Sigilovog razvojnog tima bit će otpuštena tijekom ovog tjedna.
'Nakon nekoliko mjeseci alfa testiranja, zaključili smo da naše aspiracije za Sigil kao veću, samostalnu igru s posebnim modelom monetizacije neće biti ostvarene,' stoji u navodnoj poruci. 'Iako nismo u potpunosti realizirali viziju proširenja Sigila, tim bi trebao biti ponosan na svoja postignuća.'
Portal io9 kontaktirao je Wizards of the Coast kako bi potvrdio autentičnost poruke i otkaze, no do trenutka objave nisu dobili odgovor. Andy Collins, dizajnerski voditelj Sigila i stručnjak za pravila igara u WOTC-u, sinoć je na LinkedInu objavio da je otprilike 30 ljudi, uključujući njega, što čini otprilike 90% trenutačnog razvojnog tima, bilo pogođeno otkazima.
Wizards of the Coast prvi je put javno predstavio Project Sigil tijekom ljeta 2024., najavljujući gamificirani VTT sustav razvijen u Unreal Engineu 5, koji je trebao omogućiti igračima i Dungeon Masterima kreiranje prilagodljivih, potpuno 3D mapa i okruženja. Planirano je da platforma nudi pristup visokokvalitetnim modelima likova iz D&D-a, uključujući Baldur’s Gate 3 junake poput Astariona i Karlach, pokušavajući iskoristiti viralni uspjeh Larianovog hita iz 2023.
Međutim, projekt je naišao na velike prepreke. Wizards je imao problema s javnim demonstriranjem Sigila, a prošlomjesečno lansiranje javnog playtesta za pretplatnike Master Tiera na D&D Beyondu naišlo je na brojne kritike. Unatoč vizualnoj atraktivnosti, sustav je bio prepun bugova, problema s pristupačnošću i drastično ograničen u odnosu na ambiciozne planove koje su izvorno najavili.
Prema dodatnim izvještajima Rascal Newsa, razvoj Sigila bio je pogođen nedostatkom jasne vizije i sukobima između višeg menadžmenta Hasbroa i razvojnog tima. Dok su Hasbrovi čelnici željeli da Sigil postane samostalna videoigra koja bi mogla uključivati i druge franšize iz njihovog portfelja, developeri su se suočili s unutarnjim podjelama i rivalstvom s timom D&D Beyonda, koji im navodno nije dopuštao pristup internim podacima platforme.
Sada, s drastično smanjenim timom, preostali članovi Sigila radit će zajedno s ekipom D&D Beyond na integraciji dijelova Sigilove tehnologije u postojeći Maps VTT sustav, zaključuje Gizmodo.