POPULARNA IGRA

Tresla se brda, rodio se miš: Hasbro gasi virtualni stol za Dungeons and Dragons

20.03.2025 u 16:14

Bionic
Reading

Hasbrov odgovor drugim web aplikacijama za igranje stolnih RPG igara nailazi za ozbiljne prepreke

Hasbroov 3D virtualni stol Sigil koji je nedavno lansiran u kaotičnom i nedovršenom stanju kao javni playtest navodno se gasi i bit će djelomično integriran u postojeći D&D Beyond virtualni sustav, Maps.

Prema izvještaju Rascal Newsa, interni dopis poslan zaposlenicima Wizards of the Coasta potvrdio je da će se Sigil 'transformirati u DDB značajku' te da će trenutačno razvijeni dodatni sadržaji biti besplatno dostupni korisnicima. Nadalje, većina Sigilovog razvojnog tima bit će otpuštena tijekom ovog tjedna.

Izvor: Društvene mreže / Autor: Hasbro

'Nakon nekoliko mjeseci alfa testiranja, zaključili smo da naše aspiracije za Sigil kao veću, samostalnu igru s posebnim modelom monetizacije neće biti ostvarene,' stoji u navodnoj poruci. 'Iako nismo u potpunosti realizirali viziju proširenja Sigila, tim bi trebao biti ponosan na svoja postignuća.'

Portal io9 kontaktirao je Wizards of the Coast kako bi potvrdio autentičnost poruke i otkaze, no do trenutka objave nisu dobili odgovor. Andy Collins, dizajnerski voditelj Sigila i stručnjak za pravila igara u WOTC-u, sinoć je na LinkedInu objavio da je otprilike 30 ljudi, uključujući njega, što čini otprilike 90% trenutačnog razvojnog tima, bilo pogođeno otkazima.

Wizards of the Coast prvi je put javno predstavio Project Sigil tijekom ljeta 2024., najavljujući gamificirani VTT sustav razvijen u Unreal Engineu 5, koji je trebao omogućiti igračima i Dungeon Masterima kreiranje prilagodljivih, potpuno 3D mapa i okruženja. Planirano je da platforma nudi pristup visokokvalitetnim modelima likova iz D&D-a, uključujući Baldur’s Gate 3 junake poput Astariona i Karlach, pokušavajući iskoristiti viralni uspjeh Larianovog hita iz 2023.

Međutim, projekt je naišao na velike prepreke. Wizards je imao problema s javnim demonstriranjem Sigila, a prošlomjesečno lansiranje javnog playtesta za pretplatnike Master Tiera na D&D Beyondu naišlo je na brojne kritike. Unatoč vizualnoj atraktivnosti, sustav je bio prepun bugova, problema s pristupačnošću i drastično ograničen u odnosu na ambiciozne planove koje su izvorno najavili.

Prema dodatnim izvještajima Rascal Newsa, razvoj Sigila bio je pogođen nedostatkom jasne vizije i sukobima između višeg menadžmenta Hasbroa i razvojnog tima. Dok su Hasbrovi čelnici željeli da Sigil postane samostalna videoigra koja bi mogla uključivati i druge franšize iz njihovog portfelja, developeri su se suočili s unutarnjim podjelama i rivalstvom s timom D&D Beyonda, koji im navodno nije dopuštao pristup internim podacima platforme.

Sada, s drastično smanjenim timom, preostali članovi Sigila radit će zajedno s ekipom D&D Beyond na integraciji dijelova Sigilove tehnologije u postojeći Maps VTT sustav, zaključuje Gizmodo.