NOVITETI

Trilix cilja na regiju s loyalty aplikacijom

16.10.2015 u 06:21

Bionic
Reading

Tvrtka koja je dosad najviše poslovala s mobilnim operaterima, lutrijskim organizacijama, tvrtkama koje upravljaju autocestama te financijskim institucija ima novo digitalno rješenje za programe lojalnosti

'Clubber's Choice će omogućiti gostima kafića brzo i jednostavno prikupljanje bodova pri konzumaciji korištenjem pametnog telefona za skeniranje QR kodova dodijeljenih konobarima ili ispisanih na računima.

Kad gost prikupi dovoljno bodova, a prag određuje sam ugostitelj kroz web sučelje, u aplikaciji mu se pojavljuje nagradni kupon koji može na licu mjesta zamijeniti za nagradu. Nagrada može biti popust na konzumaciju ili nešto drugo - ovisi o ugostitelju', istaknuo je Mladen Savin, voditelj ključnih kupaca i voditelj projekta 'Clubber's Choice'.

Rješenje se sastoji od mobilne aplikacije nativno rađene za iOS i Android koja je alat gosta za prikupljanje bodova i ostvarivanje prava na nagrade ugostitelja. Uz ovu osnovnu funkcionalnost, moguće je osvojeni nagradni kupon poslati drugom korisniku, ukoliko je povezan s pošiljateljem kupona putem Facebooka. Gost ako želi može objaviti slikovne i tekstualne statuse na news feed aplikacije i na Twitter i Facebook.


Druga komponenta sustava je web sučelje koje ugostiteljima omogućuje da nadziru rad sustava u svojim lokalima i komuniciraju sa svojim gostima koji koriste mobilnu aplikaciju kroz slanje obavijesti o događanjima te mogućnost slanja anketa sa ponuđenim odgovorima.

Sve aktivnosti prema gostima moguće je ciljano provoditi prema skupinama koje su ugostitelju zanimljive. Odabir prepoznatog korisnika se može izvršiti po cijelom nizu kriterija te po učestalosti posjeta lokala ili zabilježenim navikama korisnika.

'Clubber's Choice' moguće je koristiti na hrvatskom, srpskom i engleskom jeziku, s mogućnošću prilagodbe za potrebe lokalnih tržišta.

Planovi za naredno razdoblje uključuju intenzivne prodajne aktivnosti na širenju mreže ugostitelja obuhvaćenih sustavom i izlazak na regionalno tržište.

'Trilix zauzima vodeće mjesto u Hrvatskoj u području procesora digitalnih dobara s tržišnim udjelom od preko 90 posto. Poslužujemo više od 17 tisuća maloprodajnih mjesta u cijeloj Hrvatskoj.


U tijeku je snažan iskorak na inozemna tržišta regije, a intenzivno istražujemo mogućnosti i na prekomorskim destinacijama. Odlučili smo napraviti proboj na tržištu složenih rješenja koja osim obrade velikog broja transakcija u kratkom vremenu zahtijevaju i komunikaciju sa širokom populacijom.

Ova platforma omogućava bilo kome tko želi upoznati svoje krajnje korisnike pokretanje vlastitog programa pod svojim imenom koristeći platformu ili priključivanje u aplikaciju platforme Clubber's Choice', rekao je Mladen Amidžić, čelni čovjek Trilixa. Kako neformalno doznajemo, tvrtka se sprema i na veliki iskorak u segment turističkih usluga, o čemu će uskoro izvijestiti javnost.

Trilix je na tržištu prisutan od 2007. godine. Bavi se razvojem, integracijom i podrškom IT sustava i tehnologija te uslugama konzaltinga na području rješenja za upravljanje organizacijom i rizicima, kao i usklađivanja s regulativom. Glavni korisnici Trilixovih usluga su mobilni operateri, lutrijske organizacije, tvrtke koje upravljaju autocestama te financijske institucije.