Prodaja tablet računala je za vrijeme zimskih praznika bila izvrsna, s rastom od 62,4 posto u odnosu na prethodni kvartal (ili 28,2 postotni rast u istom razdoblju lani), ali je to tek dio priče. Naime, istraživanje analitičke kompanije IDC pokazuje 'značajno usporavanje' cijelog tržišnog segmenta
International Data Corporation tako navodi da, iako stope rasta i dalje jesu impresivne, postaje jasno kako dolazi do zasićenja na nekim tržištima poput SAD-a te da dobra prodaja u zemljama u razvoju ne uspijeva kompenzirati fenomen nevjerojatnog rasta koji se zabilježio proteklih godina.
U cijeloj kalendarskoj 2013. isporučeno je ukupno 217,1 milijun jedinica, što je za 50,6 posto više u odnosu na cijelu 2012. godinu.
Bez pretjeranog iznenađenja, Apple i dalje dominira kada je riječ o isporukama tableta, iako je tržišni udio pao s 38,2 posto na 33,8 posto usporede li se posljednji kvartali 2012. i 2013. Apple je isporučio 26 milijuna iPad tableta te ostvario rast od 13,5 posto na godišnjoj razini.
S druge strane, Samsung je ostvario impresivan rast od 85,9 posto uz rast tržišnog udjela s 13 posto na 18,8 posto. Amazon je pao na godišnjoj razini za 1,7 posto, a Lenovo je ostvario rast od 325 posto. Taj postotak dobiva nešto konkretniju sliku kada se kažu brojevi - Lenovo je u četvrtom kvartalu 2012. isporučio samo 0,8 milijuna tableta, dok je u istom razdoblju godinu nakon isporučio 3,4 milijuna.
IDC navodi da rezultat ne čudi s obzirom na kompanijin pristup tzv. 'whitebox' segmentu proizvodne infrastrukture, a nešto konkretniji osvrt na to je analitička kuća pružila u izvješću za treći kvartal 2013.