Htjeli to korisnici ili ne - Twitter će uskoro postati još sličniji Facebooku. Na nedavno održanoj financijskoj konferenciji Twitterov financijski šef Anthony Noto je najavio kako će 'timeline' korisnika biti 'prilagođen korisnicima' poput Facebookovog modela 'Top Stories'
GigaOm navodi kako se teren za drastične promjene na Twitteru već neko vrijeme priprema. Čelnik Dick Costolo je pri jednom od kvartalnih izvješća naveo kako ne isključuje mogućnost prilagodbe ove društvene mreže po uzoru na Facebook. Riječ bi bila o filtriranju sadržaja i prikazivanju 'korisniku bitnog' materijala na timelineu, protiv čega su se i ljubitelji Facebooka bunili.
Zuckerberg za sada drži mogućnost prebacivanja na Most Recent materijal, iako je jasno da u mobilnim aplikacijama prebacivanje timelinea na takav prikaz postaje sve kompliciranije. Neovisno o tome, u Twitteru žele implementirati algoritme koji će se u konačnici pobrinuti za to da korisnici nemaju kontrolu nad svojim timelineom, a nije jasno hoće li - poput Facebooka, biti ponuđena 'Recent' opcija.
Analitičari smatraju kako će takvo što pomoći u privlačenju novih korisnika, no milijuni starih će itekako biti protiv uvođenja noviteta. Vrijedi podsjetiti da je Twitter već lagano počeo ubacivati nove elemente (anketa), kako u mobilne aplikacije, tako i u web sučelje pa je moguće vidjeti i statuse/poruke korisnika koje se ne prati i sl.