U Twitteru testiraju radikalan redizajn korisničkih profila koji će ih izgledom prilično približiti Facebooku i Google+, a donekle i Facebookovoj aplikaciji Paper
Glavna fotografija i biografski podaci pomaknuti su ulijevo, a puno je veći prostor dobila fotografira u zaglavlju, baš kao i na Facebooku.
Preporučena veličina fotografije u zaglavlju je 1.500 puta 500 piksela (više od sadašnjih 1.252 puta 626 piksela) pa računajte na to da ćete je morati promijeniti.
Ispod fotografije u zaglavlju možete pristupiti brojaču tvitova, kategoriji za fotografije i video, popisu tviteraša koje pratite i onih koji prate vas, favoritima i pregledu lista.
I niz tvitova izgubio je svoj prepoznatljivi izgled. Fokus je prebačen na fotografije i kartice sa sadržajem, a nije više nužno ni poslagan kronološki vertikalno.
U Twitteru često potiho testiraju nove značajke i promjene dizajna prije no što ih uvedu za sve korisnike. Ti eksperimenti obično zahvate malo nasumično odabranih korisnika, piše Mashable