Osiguranje, namijenjeno privatnim i malim poslovnim korisnicima, pokriva najčešće rizike poput krađe, oštećenja, neovlaštenog korištenja i kvarova. Prvo je takve vrste u Hrvatskoj
Platili ste nekoliko tisuća kuna za novi tablet ili pametni telefon. I - pras. Ispao vam je, pa mu je puknuo ekran. Ili su vam ga ukrali. Ili se pokvario, a istekao je jamstveni rok.
Možda vam se to već dogodilo. Možda nije, ali nekome vama bliskome jest. Možda ste jednostavno oprezni i želite zaštititi uređaj i podatke na njemu. U svakom slučaju, moguće je da vam je palo na pamet kako bi bilo dobro imati osiguranje koje bi pokrivalo i mobilne uređaje.
Ne samo zato što nisu baš jeftini, već i stoga što i njihov popravak može prilično koštati. Recimo, zamjena zaslona osjetljivog na dodir može vam iz džepa izbiti do 1.500 kuna.
Pa, eto. Dobili smo prvi takav paket osiguranja. Hrvatski Telekom je, u suradnji s Allianz osiguranjem, osmislio osiguranja za mobilne uređaje.
Riječ je o zasad jedinstvenoj usluzi na tržištu putem koje je moguće od nezgode i oštećenja, izvan pokrivenosti jamstvenim listom, osigurati bilo koji mobilni telefon ili tablet računalo iz ponude HT-a.
Usluga je namijenjena privatnim i malim poslovnim korisnicima, a premije su definirane visinom vrijednosti uređaja te se kreću već od 17 kuna mjesečno, uz doplatnu premiju ovisno o vrijednosti uređaja.
Pokriva najčešće rizike kao posljedice nesretnog slučaja, kao što su:
• fizička oštećenja do slučaja kada je uređaj sasvim uništen, podrazumijeva oštećenje prilikom pada uređaja, utjecaja tekućine uključujući i snijeg, utjecaja drugog objekta ili osobe i slično
• provalne krađe iz zaključanih prostorija i razbojstva
• troškovi neovlaštenog korištenja uređaja (poziva i podatkovnog prometa) do kojih dođe nakon otuđenja uređaja
• kvarova mobilnog uređaja koji nastanu nakon isteka jamstvenog roka.
'Mobilni uređaji imaju neizmjernu važnost i vrijednost u svakodnevnom životu, već sada su postali neprocjenjiva pomoć u organizaciji života. Prema našim iskustvima, većina kvarova na mobilnim uređajima događa se unutar prve godine korištenja.
U slučaju da se nešto neželjeno i neplanirano dogodi njihovim uređajima, HT ovom uslugom svojim korisnicima nudi brzi popravak uz rasterećenje financijskih izdataka', pojasnila je Nataša Rapaić, operativna direktorica Sektora za marketing za privatne korisnike HT-a.
'Iako je Hrvatska u europskom vrhu po broju mobilnih uređaja po stanovniku, osiguranje mobilnih uređaja još uvijek nije dio standardne usluge. Drago nam je što prvi na tržištu predstavljamo ovu vrstu osiguranja, a razvijali smo ga prema iskustvima koje Allianz ima na drugim tržištima.
Najviše šteta na mobilnim telefonima, njih čak 80 posto, nastaje od pada i oštećenja zaslona, 15 posto su štete prouzročene tekućinom, tri posto su kvarovi na elektronici i dva posto tijekom provalne krađe i razbojništva', dodaje Vesna Sanjković, direktorica Sektora za neživotna osiguranja u Allianzu.
Osigurati uređaj moguće je i bez potpisivanja ugovorne obveze. Trebate odabrati jednu od T-Mobile postpaid tarifa. Uključenu u tarifni paket, odnosno bez dodatne naknade, premiju osiguranja imaju korisnici EXTRA total+ XXL i EXTRA Biz total+ XXL tarifa.
Uređaj se osigurava prilikom kupovine novog uređaja u T-Centru te se može osigurati na do 24 mjeseca, a korisnik u bilo kojem trenutku može odustati od premije bez zaračunavanja ikakvih penala.
Procjena i popravak u nadležnosti su stručnih ovlaštenih servisnih centara.
Više informacija možete potražiti na besplatnom broju 0800 0004, kao i na adresama:
www.hrvatskitelekom.hr/osiguranje-mobitela
i
www.hrvatskitelekom.hr/poslovni/osiguranje-mobitela