BITKA S BUGOVIMA

Ubisoft odgodio dvije ekspanzije za Division ne bi li popravio igru

28.08.2016 u 13:01

Bionic
Reading

Glavni razlog za taj potez je, citiramo Ubisoft, 'popravljanje temeljnih mehanika same igre'. Division je u posljednje vrijeme upravo zbog toga pretrpio velik broj negativnih kritika, što je autore ponukalo da naprave nešto oko toga

Uglavnom, Ubisoft se odlučio na odgode kako bi se 'u potpunosti mogao posvetiti popravljanju igre, podešavanju balansa i drugim poboljšanjima' unutar Tom Clancy's: The Divisiona. To znači da će proširenje 'Survival' koje je trebalo izaći paralelno s nadogradnjom 1.4, na tržište stići kasnije ove godine. Last Stand koji je trebao izaći 2016. nećemo uopće vidjeti prije kraja godine.

Cilj zakrpe 1.4 i svih nakon nje je popravljanje bugova unutar igre, učiniti osvojeni plijen relevantnijim drugom igraču, podesiti težinu neprijatelja i vrijeme potrebno za respawn, balansiranje opreme, oružja Dark Zonea i PVP-a. Na meti je i dosadno iskustvo igranja 'solo', kao i mnoge druge lošije strane igre.

'Ovaj novi raspored ne samo da će nam omogućiti da poboljšamo osnovno iskustvo prije dodavanja novog sadržaja, već i njegovo kontinuirano poboljšanje dodavanjem vremena za produkciju i poboljšanja kakvoće budućih nadogradnji', kažu iz Ubisofta. 'Kontinuirano nastojanje počinje s nadogradnjom 1.4 gdje ćemo se sukobiti s najvećim problemima poput bugova, plijena i tako dalje.

Cijelo vrijeme obavještavat ćemo vas u tjednom izvješću 'Stanje igre' te vam prikazati sve što mislimo mijenjati u 1.4. Objavu ćemo imati 13. rujna' zaključio je izdavač.