Tijekom prvog fiskalnog kvartala američki Palm prodao je nešto iznad 800.000 smartphonea, no usprkos ovoj činjenici, ukupno gledajući, poslovanje mu ne ide baš najbolje
U prvom fiskalnom kvartalu 2010. uspješno predstavljanje uređaja Pre Palmu je donijelo porast prodaje smartphonea od čak 134 posto, uspoređujući brojku s kvartalom ranije, no globalna prodaja uređaja pala mu je za čak 80 posto. Štoviše, ovo je osmi kvartal zaredom u kojem Palm bilježi gubitke.
Što se samih smartphone uređaja tiče, Palm ih je u prvom fiskalnom kvartalu prodao 823.000, a od čega najveći dio uređaja Pre.
Financijski gledano Palm je u kvartalu zabilježio gubitke od 164,5 milijuna dolara što je ipak nešto manje od predviđanja analitičara tržišta koji su kompaniji predviđali čak i gore rezultate.
Palm se već nekoliko proteklih godina neuspješno bori za svoj dio kolača na tržištu i udio mu je u stalnom padu, a za što su najveći krivci Appleov iPhone te RIM-ov BlackBerry. Pre kompaniji predstavlja posljednju nadu da ne izgubi ono malo udjela što mu je ostalo.