NEKOLIKO RJEŠENJA

Vaš Android se čudno ponaša? Evo kako možete pokušati riješiti problem

08.08.2024 u 11:49

Bionic
Reading

Kako ne postoji jedan mogući uzrok ili rješenje, moguće je kako ćete morati isprobati eliminirati više rješenja prije no što pronađete odgovarajuće

Otvara li vaš uređaj s operativnim sustavom Android nasumično aplikacije sam od sebe? Možda ispisuje besmislice? Ili naziva ljude iz vašeg telefonskog imenika bez vašeg znanja i mimo vaše volje?

Moguće je kako imate problema s dodirom duha.

Riječ je nečemu što se događa kada zaslon vašeg telefona reagira na nenamjerne unose ili pritiske koje niste napravili ili kada određeni dijelovi zaslona prestanu reagirati na dodir.

Kako ne postoji jedan mogući uzrok ili rješenje, moguće je kako ćete morati isprobati eliminirati više rješenja prije no što pronađete odgovarajuće.

1) Zamijenite punjač svog telefona

Problemi ove vrste često se javljaju dok se mobitele puni, naročito ako koristite punjač ili kabel niske kvalitete. Oni, naime, mogu ometati digitalizator zaslona - sloj odgovoran za čitanje signala dodira - što dovodi do problema.

Kako biste provjerili je li u tome problem, upotrijebite drugu kombinaciju punjača i kabela. Ako jest, preporučamo nabavku službenog punjača i kabela.

2) Očistite zaslon

Zaslon osjetljiv na dodir treba izravan kontakt vaših prstiju kako bi ispravno funkcionirao. Kada se strane čestice poput prljavštine ili prašine nakupe na zaslonu, mogu ometati njegovu izvedbu.

Kako biste to spriječili, redovito čistite svoj dodirni zaslon. Za čišćenje zaslona isključite telefon i nježno obrišite zaslon mekom i blago vlažnom krpom. Zatim ga obrišite suhom krpom.

Također, problemi s dodirom duga mogu se pojaviti i ako je zaslon vašeg telefona napuknut.

3) Zamijenite zaštitu zaslona

Zaštitne folije za zaslon izvrsne su za zaštitu vašeg telefona od pukotina i ogrebotina, ali također mogu uzrokovati probleme.

Na primjer, prašina, vlaga ili mjehurići zraka između zaštitnika zaslona i zaslona vašeg telefona mogu uzrokovati probleme s pojavom duhova.

Takvi se problemi također mogu pojaviti ako je zaštita zaslona loše kvalitete. Loši materijali korišteni u zaštiti zaslona mogu utjecati na osjetljivost zaslona na dodir.

Pokušajte ukloniti zaštitu zaslona kako bi vidjeli hoće li to riješiti problem. Ako da, temeljito očistite zaslon i zatim nanesite kvalitetniju zaštitu za zaslon.

Provjerite jeste li ga ispravno instalirali kako biste izbjegli slične probleme u budućnosti.

4) Provjerite pregrijava li se vaš telefon

Telefon koji se pregrijava može uzrokovati loše ponašanje zaslona i registraciju dodira bez vašeg unosa. Kako biste to spriječili, trebali biste izbjegavati korištenje telefona dulje vrijeme, osobito na ekstremnoj vrućini ili izravnom sunčevom svjetlu.

Prekomjerna toplina može uzrokovati elektromagnetske smetnje i ometati izvedbu vašeg uređaja.

5) Redovno nadograđujte softver

Zastarjelo izdanje Androida ili softverske pogreške ponekad mogu dovesti do abnormalnog ponašanja. Provjerite je li vaš uređaj nadograđen na najnovije izdanje. Moguće je kako je rješenje vašeg problema ugrađeno u njega.

Kako biste ažurirali svoj Android telefon, slijedite ove korake:

  • Otvorite aplikaciju Settings.
  • Kucnite Software update pa Download and install.
  • Pričekajte dok telefon provjeri nadogradnje i instalira ih.

Točni koraci za provjeru treba li softver nadogradnju mogu se razlikovati ovisno o proizvođaču, verziji Androida i korisničkom sučelju uređaja.

6) Vratite telefon na tvorničke postavke

Povratak na tvorničke postavke može pomoći, ali ne zaboravite prije toga napraviti sigurnosnu kopiju svojih podataka.

Prije resetiranja, pokušajte prvo ponovno pokrenuti uređaj jer bi to također moglo riješiti problem, a manje je drastična mjera.

Za vraćanje Androida na tvorničke postavke slijedite ove korake:

  • Otvorite aplikaciju Settings i idite na General management pa Reset.
  • Odaberite opciju Factory data reset.
  • Kucnite Reset, unesite lozinku i slijedite upute na zaslonu.

Ako ništa od navedenog nije pomoglo, vrijeme je za posjet servisu, piše Make Use Of.