chatbot payments

Viber slavi deset godina i ima novosti, a tiču se - plaćanja

28.10.2020 u 11:38

Bionic
Reading

Rakuten Viber, vlasnik jednog od vodećih svjetskih appova za laku i besplatnu komunikaciju, slavi svoje prvo desetljeće i predstavljanjem nove usluge Chatbot Payments najavljuje širenje na tržište financijskih tehnologija. Osim standardnih messaging funkcionalnosti, korisnici Vibera odsad će platformu moći koristiti i za kupovinu proizvoda i usluga, a za plaćanje će im na raspolaganju biti Google Pay ili neki drugi nativni oblik mobilnog novčanika

Ovaj potez predstavlja prekretnicu u Viberovom širenju ponude van okvira samog messaginga, a kompanija nastavlja razvijati platformu koja pokriva sve potrebe svojih korisnika, uz već, kako kažu, priznatu besprijekornu zaštitu privatnosti. Usluga će u početnoj fazi biti aktivirana na ukrajinskom tržištu, a Viber je tijekom 2021. planira postepeno uvoditi i u ostale zemlje.

Kako društvene platforme i instant messaging rastu i razvijaju se, korisnici očekuju i dodatne usluge koje se ne svode samo na emotikone, GIF-ove i video pozive. Zašto koristiti 20 različitih appova za društvene mreže, plaćanje, i dostavu hrane i to sve uz već postojećih pet različitih appova koje koristimo za slanje poruka? Već 2017. godine, 64 % "millenialsa" iskazalo je interes za P2P rješenja u messaging aplikacijama. Taj je postotak otad samo rastao, a pandemija je dodatno ubrzala potrebu za kvalitetnim rješenjima pomoću kojih ćemo gotovo sve moći obavljati online. Viber je, stoji u najavi, prepoznao tu potrebu i najavio širenje ponude svojih usluga u smjeru financijskih tehnologija – usluga digitalnog plaćanja koju će nuditi posebno će adresirati očuvanje korisničke privatnosti.

Ključne značajke

Viberova usluga Chatbot Payments korisnicima će omogućiti kupovinu proizvoda i usluga na siguran način, izravno kroz autorizirane chatbotove trgovaca. Ukoliko to njihova banka podržava, korisnici u svoj nativni smartphone novčanik mogu dodati svoju kreditnu ili debitnu karticu, a opcija plaćanja postaje dostupna za svaki chatbot kreiran pomoću Viberovog nativnog chatbot app programerskog sučelja (API). Sa strane trgovaca, tvrtke koje žele primati uplate jednostavno se povežu s pružateljem platnih usluga koji podržava ovaj oblik plaćanja, kreiraju chatbota na Viberu i omoguće plaćanje kroz njega. Viberova chatbot platforma ima nekoliko ključnih prednosti:

  • Štedi vrijeme: Chatbot Payments usluga omogućuje kupovinu u par klikova, izravno na Viberu.
  • Multifunkcionalnost: Krajnji korisnici sada putem chatbota mogu plaćati i za usluge koje već koriste (režije, dostava, prijevoz itd.)
  • Sigurnost: Sve povjerljive informacije povezane s plaćanjem su šifrirane i nedostupne chatbotu, Viberu ili bilo kojoj trećoj strani.
  • Poslovni benefit: Bilo da se radi o manjem, srednjem ili većem poslovanju, pomoću Chatbot Payments usluge pokretanje vlastitog Viber kanala za povezivanje s klijentima i primanje uplata izrazito je jednostavno i brzo.
  • Skalabilnost: Brzi plasman na tržište u svakoj zemlji u kojoj su dostupni mobilni novčanici

Kako najavljuju, Viber će kroz idućih mjesec dana surađivati s pouzdanim bot developerima i pružateljima platnih usluga kako bi nova funkcionalnost bila što prije dostupna. Osim u Ukrajini, Viber Chatbot Payments planira aktivirati i na ostalim tržištima početkom iduće godine.

'Izrazito smo ponosni što se Viber razvija i van okvira samog messaginga i na svjetskoj se razini pozicionira kao integralna platforma koja svoje korisnike cijeni kao ljude, a ne kao publiku za oglase. Privatnost i sigurnost korisnika od najveće su važnosti. To ne vrijedi samo kod prijenosa informacija putem poruka, već i kod plaćanja i drugih aspekata digitalne komunikacije. Naša je misija korisnicima osigurati pristup sigurnoj alternativi za upravljanje svojim plaćanjem', izjavio je Djamel Agaoua, izvršni direktor Rakuten Vibera.