Drugo izdanje RTL-ove konferencije o digitalnoj transformaciji okupilo je jučer u Kaptol Boutique Cinema brojne sudionike željne novih znanja i iskustava, te novih kontakta u poslovnoj zajednici
Više od 750 sudionika okupilo se jučer u zagrebačkom kinu Kaptol Boutique Cinema na Digital Shapers konferenciji kako bi stekli neka nova znanja i razmijenili iskustva s kolegama iz struke. Zanimljivi predavači i panelisti, izuzetno zanimljive teme i izvrsna atmosfera obilježili su drugu po redu konferenciju o digitalnoj transformaciji u organizaciji RTL-a Hrvatska. Stigli su studenti, marketingaši i drugi digitalci, direktori odjela, članovi uprava i direktori kompanija. Dvije kino dvorane bile su dupkom pune.
Niz zanimljivih predavanja otvorio je digitalni strateg Evangelos Papathanassiou koji je otkrio kako je digitalna revolucija utjecala na sportski i medijski sektor. Naglasio je prodor digitalnog marketinga u sportske klubove koji su i sami postali medijske kuće. 'Svaki sportski klub sada ima svoje novinare i stručnjake za proizvodnju kvalitetnog marketinškog sadržaja. Ne trebaju im mediji, oni postaju medij', ispričao je među ostalim i naglasio važnost newslettera kao marketinškog alata.
Paralelno su u drugoj dvorani John Brady, član Uprave BAT-a, Joško Mrndže iz Googlea i Sonja Popović iz SAP-a na panelu 'We need to change' govorili o važnosti promjena u digitalnom dobu.
'Primjena novih tehnologija disruptira globalno gospodarstvo i niti jedna industrija nije imuna na promjene, čak ni one tradicionalne kao što je duhanska industrija. Ipak, specifičnost duhanske industrije je što nije čekala tehnološke disruptore koji bi nametnuli nove poslovne modele, već se industrija disruptira iznutra', rekao je John Brady, član Uprave BAT Adria.
Posebno je oduševio Alex Katz, jedan od osnivača marketinške agencije Officer & Gentleman najpoznatije po tome što godinama radi na promotivnim kampanjama za Pornhub.
Otkrio je kako su samo na jednom božićnom Pornhub videu bez budžeta za oglašavanje imali više od 22 milijuna pregleda. 'Uvijek pazimo na sadržaj kako bi ga korisnici mogli podijeliti na svojim društvenim mrežama, a sve sviše se fokusiramo na žene i njihove potrebe', rekao je Alex Katz i objasnio važnost ženske populacije za ovakvu vrstu sadržaja.
Govorili su i guru digitalne transformacije Vidar Andresen, voditelj razvoja u iflixu Hizam Sahibudeen, stručnjakinja za podcaste Saruul Krause – Jentsch, Christopher Ludwig iz BMG-a i Tonči Huljić koji su se bavili temom digitalizacije glazbene industrije i drugi. Voditelji odjela ljudskih resursa vodećih hrvatskih kompanija govorili su o prilikama, izazovima i utjecajima na sustav i princip zapošljavanja u digitalno doba, hrvatski političari o digitalizaciji političkog sektora i direktnoj komunikaciji s biračima, ministrica Blaženka Divjak o digitalizaciji obrazovanja, ministar financija Zdravko Marić obećao je otvoriti profile na društvenim mrežama…
Proglašen je i Digital Shaper godine. On je Damir Sabol, osnivač i izvršni direktor tvrtke Photomath i tvorac istoimene najpopularnije svjetske aplikacije za izračun matematičkih zadataka.
A sva predavanja i svi paneli s brojnim zanimljivim sugovornicima dostupni su u RTLplay digitalnoj videoteci.