MARKETINŠKI GAF

Volvo bi trebao učiti na greškama Tesla Motorsa, ali...

19.08.2016 u 08:15

Bionic
Reading

Prošlo je tek nekoliko mjeseci otkako je Volvov inženjer nazvao Teslin sustav 'Autopilot' nadobudnim, a marketinški odjel švedske kompanije napravio je prilično nes(p)retan gaf. U promo materijalu u SAD-u su sustave integrirane u Volvo S90 nazvali 'samovoznim' i tako upali u istu zamku u koju i Tesla Motors, Mercedes-Benz i mnogi drugi

Problem takvog marketinga je što potencijalni kupci ne mare pretjerano za ono što piše sitnim slovima ili je čak i potpuno jasno naglašeno - današnji automobili jednostavno nisu autonomni, već donose tek neke dijelove za samostalnu vožnju automobila, koji omogućuju lagodniju vožnju.

Volvov inženjer je tako u travnju prozvao Tesla Motors radi marketinga i naziva 'Autopilot', koji sugerira da njihova vozila mogu voziti potpuno samostalno. Sad se nakon Mercedesa i ovaj švedski proizvođač našao na meti - jer očito manjka kontakta marketinških glava s inženjerima.



Stvar je prvi uočio portal Electrek, a nakon objave ih je kontaktirao i glasnogovornik Volva, Russel Datz. On je priopćio kako je izbor riječi u poruci na društvenoj mreži Twitter bio pogrešan, iako poruka nije uklonjena.

'Želim biti potpuno jasan, Volvov sustav Pilot Assist je poluautonomna značajka druge razine autonomije i služi kako bi pomogla vozačima te učinila putovanje sigurnijim i opuštenijim. Vozači moraju držati ruke na volanu u svakom trenutku. Uklanjanje ruku s upravljača rezultirat će audiovizualnom signalizacijom', rekao je.

Volvo je kompanija koja je prije nekoliko godina zacrtala fenomenalan cilj - da od 2020. godine u novim modelima Volvo vozila ne bude smrtno stradalih ili teško ozlijeđenih. Ipak, takve tehnologije danas još uvijek nisu dostupne te je ruke potrebno držati za upravljačem - neovisno o proizvođaču vozila.