Do prije desetak godina snebivali smo se nad specifičnim omjerom snage od 100 KS po litri motornog obujma. Danas ovakve specifikacije nalazimo pod poklopcem svakog drugog novog automobila
Novi trend je izvlačenje više od 200 KS po litri obujma, a među proizvođače kojima je to pošlo za rukom uvrstio se Volvo.
Njihov novi dvolitreni benzinac Drive-E iz četiri cilindra pomoću tri turbopunjača istiskuje čak 450 KS.
Dva paralelno postavljena turbopunjača ne koriste pritisak ispušnih plinova da bi prednabijala zrak u cilindre, već ih pokreće treći, električni kompresor. Pumpa goriva pritom radi pri 250 bara. Budući da turbopunjači za svoj pogon ne opterećuju motor, efekt takozvane turborupe je potpuno anuliran.
Mehanički dragulj iz Göteborga nastao je u suradnji s Volvovim mađioničarima iz Polestara, a premda Šveđani ne otkrivaju koji automobil će se prvi okoristiti tehnologijom, dovoljno je pogledati što konkurencija nudi pa da bude jasno da će on pokretati nešto brzo i sportsko.
S 225 KS po litri obujma Volvov 2.0 Drive-E je trenutni rekorder među komercijalnim motorima. Usporedbe radi, Mercedesov četverocilindraš iz A45 AMG-a ima 177 KS po litri dok Alfin iz modela 4C raspolaže sa 139 KS po litri.