Korisnici društvene mreže Facebook mogli su odabrati holivudskog frizera putem aplikacije Instyle.com tako da pošalju svoju fotografiju i odaberu željenu frizuru. Sliku s novom frizurom mogli su podijeliti s prijateljima na Facebooku i odlučiti zajedno koja im najbolje stoji. Tako odabranu frizuru mogli su ponijeti sa sobom kod željenog frizera
U šest tjedana aplikacija je instalirana 185 000 puta, 78 posto korisnika bili su ciljana populacija (žene od 18 do 35 godina), korisnici su prosječno proveli sedam minuta uz aplikaciju (usporedite to sa sedam minuta oglašavanja na TV-u), a 47 posto korisnika vratilo se više od 25 puta i obišli su prosječno tri cyber frizera!
Taj marketinški efekt Facebook aplikacije školski je primjer zanimljive, mjerljive i pogođene internetske kampanje provedene kroz društveni medij, tj. društvenu mrežu Facebook te je čest na internetu, ali pitanje je kakve kampanje najbolje prolaze kod domaćih korisnika Facebooka? Koju kampanju možemo ispravno primjeniti i koje se vrijednosti cijene u kampanjama u našoj regiji? Može li ovakva internetska marketinška kampanja može uspjeti kod nas? Kako upravljati online identitetom? Kako povećati broj posjetitelja web stranica putem društvenih medija? Zašto je danas potreban strateški pristup društvenim medijima? Koju strategiju primijeniti te kako izmjeriti njezin učinak? Odgovore na ova i slična pitanja pripremaju stručni predavači nadolazeće konferencije Web::Strategija 6 - Ritam društvenih valova koja će se održati sljedećeg mjeseca, 19. studenog 2009. (četvrtak) u velikom konferencijskom centru - Hypo EXPO XXI u Zagrebu.
Osim jedinstvene edukacije o internetskom marketingu koju vam donose regionalni predavači iz Srbije i Hrvatske (Aleksandra Đermanović, Gordan Orlić, Dejan Bizinger i drugi) u pripremi je i dodjela Zlatnih nagrada Web::Strategije za devet najuspješnijih društvenih projekata prema ocjenjivačkom odboru (prijavite ih i vi), zatim panel rasprava o trendovima društvenih medija, topli i hladni napici, fin ručak, a sljedeći dan 20. studenog (petak) radionica DruMaRa te navečer - Web::Party.
Vladimir Budija iz računovodstvenog ureda TENA BE d.o.o. će u sklopu Web::Strategije 6 održati edukativno predavanje 'Financijska učinkovitost marketinških aktivnosti' te odgovoriti na pitanje kako najjednostavnije analizirati učinak različitih marketinških aktivnosti kroz društvene medije.
Konferencija je pod srebrnim pokroviteljstvom web studija Virtus Dizajn, Poslovnog učilišta Filaks, CPP - OnLine knjigovodstva te najsigurnijeg web preglednika Windows Internet Explorer 8 i pod brončanim pokroviteljstvom tvrtke Avalon Premium Hosting. Medijski konferenciju prate renomirani mediji - Net.hr, tportal.hr, Business.hr, Monitor.hr, Javno.com, Croportal.net, časopis VIDI i Glas Istre, a organizacijsku pomoć pružili su partneri: Nivas, Timgraf media, Hypo EXPO XXI, Komponenta, Wellness Coner, Toplice Sveti Martin, Fotke.hr, Imperito, Adriatica.net, Considero, te agencije Manjgura, Best Marketing i Abrakadabra. Službeno vozilo konferencije osigurava Uniline Rent a Car.
Redovna cijena kotizacije do 1.studenog iznosi 900 kuna + PDV. Prijavite se još danas na Web::Strategiju 6 i kroz jednodnevnu edukaciju provjerite zašto je Web::Strategija imala najviše posjetitelja među web konferencijama u Hrvatskoj i šire.