Kompanija testira mogućnost uvođenja biltena, odnosno newslettera, za što će koristiti potpuno nov poslovni alat u svojoj aplikaciji
WhatsApp, aplikacija koju mnogi korisnici pale svakih nekoliko minuta, izgleda da eksperimentira digitalnim biltenima, odnosno newsletterima. Prema izvješću WaBetInfoa, isprobava se opcija uvođenja 'alata za privatne newslettere'.
Alat je trenutno u stadiju razvoja te bi trebao krenuti u isporuku u sklopu iduće nadogradnje, naglašava TechCrunch.
Zašto bi se WhatsApp počeo baviti time? Aplikacija već nudi mogućnost 'emitiranja' poruka većem broju ljudi odjednom. Riječ je o korisnom alatu koji dozvoljava istovremeni dijalog s više ljudi, a izgleda da WhatsApp cilja upravo njegove korisnike. WaBetaInfo navodi da će značajka za digitalne biltene biti 'alat za objavu informacija koje jedna osoba može poslati mnogima'.
WhatsApp svakog dana bilježi dvije milijarde aktivnih korisnika. Čak i ako je mali dio njih zainteresiran za newslettere - kategoriju za koju većina ni ne zna - WhatsApp će postati najvećim distributerom obavijesti za manje od mjesec dana. Uz sve veći broj ljudi koji čitaju newslettere, tržište digitalnih biltena će vjerojatno rasti.
Tako bi WhatsApp mogao pružiti bolje iskustvo s newsletterima nudeći mogućnost čitanja svih objava unutar same aplikacije. Broj otvorenih objava bit će velik, a WhatsApp će uz malo tehnološke magije tvorcima objava ponuditi sofisticiraniju analitiku.
Također putem newslettera, WhatsApp može pronaći način na koji navući korisnike da provode još više vremena u aplikaciji. Dok se ona sve više oslanja na poslovne usluge, Metini alati za biltene mogli bi postati atraktivnim dijelom ponude te kompanije.