Igra online koja je dugo bila krava muzara za Activision Blizzard već je neko vrijeme u postupnom opadanju. Je li gubitak 1,3 milijuna pretplatnika tijekom prvog ovogodišnjeg tromjesečja početak kraja?
Activision je objavio kako je broj pretplatnika pao za 14 posto, na 8,3 milijuna, što je značajno manje od 12 milijuna, koliko su imali tijekom vrhunca popularnosti u 2010. godini.
Mists of Pandaria, zadnja nadogradnja igre, nije prošla loše - prodano je 2,7 milijuna primjeraka u prvom tjednu. Ipak, WoW je sporom, ali postojanom opadanju.
Hoće li se oporaviti? Nije nemoguće, ali neće ni biti lako. Bili su prvi koji su postali tako masovno popularni, još uvijek su broj jedan u svojoj kategoriji. No konkurencija je sve brojnija i kvalitetnija, a često i besplatna.
U Activisionu se ne namjeravaju tek tako predati. Direktor tvrtke Bobby Kotick najavio je značajna ulaganja te razvoj novih sadržaja, koji bi trebali privući nove igrače. Mada očekuju daljnji pad broja igrača i pretplatnika, smatraju kako mogu zadržati poziciju najvećeg, piše PC Mag
WoW nije jedini izvor prihoda te tvrtke, koja stoji iza niza uspješnica - Call of Duty, Diablo, Starcraft... U prvom kvartalu ostvarili su 1,32 milijarde dolara (oko 7,7 milijardi kuna), nešto više nego u istom razdoblju prošle godine, uz neto zaradu od 456 milijuna dolara (oko 2,7 milijardi kuna).