Xiaomi, svega četiri godine star kineski proizvođač mobilnih uređaja, iz kvartala u kvartal ostvaruje sve bolje rezultate. U 2014. kompanija je isporučila više od 61 milijun pametnih telefona, uz dvostruko više prihode
Ova kompanija, koja je nedavno postala treći najveći proizvođač pametnih telefona tako je isporučila vrtoglavih 227 posto više uređaja no u istom razdoblju 2013., iako je sada izbjegavala zapadnjačka tržišta poput SAD-a, Ujedinjenog Kraljevstva i Australije. Ove godine očekuje širenje i u ostatak svijeta, čime su očekivanja analitičara poprimila sasvim nove razine.
'Vjerujemo da bi svi na svijetu cijenili mogućnost uživanja u tehnološkim inovacijama. Zbog toga ostajemo potpuno posvećeni razvoju na svjetskoj razini', rekao je osnivač kompanije Lei Jun
Kompanija je paralelno s izvješćem predstavila i svoj najnoviji entry-level pametni telefon Redmi 2. Po cijeni od svega 110 američkih dolara, sasvim je izgledno da će nasljednik vrlo popularnog Redmija doživjeti značajan tržišni uspjeh. Iako se Xiaomi u promocijama posebno posvećuje perjanicama iz serije Mi, jeftiniji uređaji redovito su među prodavanijima.
Redmi 2 zadržava 4,7-inčni ekran razlučivosti 1.280 puta 720 piksela, no što se hardvera tiče, stigle su značajne nadogradnje. Srce mu tako čini 64-bitni Qualcommov Snapdragon 410 čip, gigabajt radne memorije i osam GB spremišnog prostora. Uređaj krasi još i 8-megapikselna glavna kamerica te dvomegapikselna kamerica za videopozive i selfieje, a sa softverske strane tu je očekivano MIUI 6, prilagođena Androidova platforma. Za sada nema informacija o dostupnosti uređaja.
Xiaomi bi 15. siječnja trebao otkriti i novu perjanicu iz serije Mi kako bi ponuda bila potpunija. Sad samo valja očekivati kada će se ova mlada kompanija konačno odlučiti za prodor na ključna zapadna tržišta, što bi moglo biti otežano zbog brojnih patentnih problema. A proizvođači poput Samsunga i LG-ja se itekako imaju razloga brinuti...