Prateći svoju odluku da se više uključi u segment društvenih mreža, internetski div Yahoo odlučio se na partnerstvo s mikrobloging servisom Twitter. Slična suradnja već je ranije potpisana s Facebookom
Yahoo se na potez integracije društvenih mreža na svoje stranice odlučio zbog toga što korisnici na njima provode sve više vremena. Ovo je posljednji pokušaj Yahooa da se ubaci u 'društvene vode', trend koji su posljednjih godina popularizirale upravo mreže Facebook i Twitter.
Kad se najavljena suradnja realizira krajem ove godine, posjetiteljima Yahooovih stranica i servisa bit će omogućen direktni pristup sadržajima koje uobičajeno prate na društvenim mrežama, a na istom mjestu moći će objavljivati i odgovarati na statusne poruke ostalih korisnika.
Usporedo s ovim dogovorom, Twitter i Yahoo dogovorili su se da će internetska tražilica u rezultate pretraživanja ubaciti podatke pretraživanja s Twittera, što će na snagu stupiti odmah.