Neto dobit američkog softverskog diva Yahooa porasla je u drugom tromjesečju za 51 posto na 213 milijuna dolara zahvaljujući programu rezanja troškova, priopćeno je u utorak iz te tvrtke
Prihodi posrnulog internetskog pionira iznosili su 1,6 milijardi dolara, povećavši se tek za dva posto u odnosu na isto razdoblje lani.
Posebno su razočarali prihodi od oglašavanja povezanog s pretraživanjem interneta. Na tom je području Yahoo udružio snage s Microsoftom ali su njegovi prihodi od tog tipa oglašavanja pali za osam posto u odnosu na isto razdoblje lani.
Prihodi od uobičajenog internetskog oglašavanja porasli su pak za 19 posto, navode u Yahoou.
"Drago nam je što smo ponovno ostvarili snažnu operativnu dobit i povećali marginu", kazala je izvršna direktorica Yahooa Carol Bartz.
"Rast internetskog oglašavanja bio je vrlo snažan a stanje na području oglašavanja povezanog s pretraživanjem stabilizira se", ustvrdila je Bartz.
U tvrtki očekuju da će u trećem tromjesečju očekuju prihode u rasponu od 1,57 milijardi do 1,65 milijardi dolara.