Kao što je bilo najavljeno početkom kolovoza ove godine, u Zagrebačkom holdingu napravili su korak dalje u digitalizaciji usluga koje pružaju građanima
Kao što je bilo najavljeno početkom kolovoza ove godine, u Zagrebačkom holdingu napravili su korak dalje u digitalizaciji usluga koje pružaju građanima
Postojećem portfelju e-usluga Zagrebačkog holdinga dodane su četiri nove: Pregled i upravljanje jedinstvenom uplatnicom, Promjena korisničkih podataka, Promjena adrese dostave računa i Preknjiženje uplate.
tjedan svemira
Prošećite s nama Tehničkim muzejem i pogledajte najzanimljivije svemirske eksponate
Pregled i upravljanje jedinstvenom uplatnicom omogućava podnošenje zahtjeva za izmjenu podataka koji se odnose na vaše objekte, odnosno jedinstvenu uplatnicu. Promjena korisničkih podataka olakšava postupak promjene prezimena, adrese i sličnih podataka.
Promjena adrese dostave računa pomoći će vam da lakše obavijestite komunalne i ine tvrtke kad promijenite adresu, dok bi Preknjiženje uplate trebalo pomoći u situacijama kad, primjerice, preplatite račun.
Identifikacija korisnika, a time i vjerodostojnost unosa, odvija se putem sustava e-Građani. Ovisno o vrsti zahtjeva, moći ćete ispunjavati elektroničke obrasce te s osobnog računala ili mobitela prilagati potrebne dokumente. Sustav će informirati podnositelja o uspješno predanom zahtjevu ili upozoravati na nedostatak određenog, konkretnog dokumenta.
U Zagrebačkom holdingu očekuju kako će implementacijom sustava značajno biti pojednostavljeni odnosi s korisnicima, ubrzani procesi administracije te smanjeno opterećenje šaltera Holdinga. Kako je tportalu rekao glasnogovornik Zagrebačkog holdinga Tomislav Jurić, predstavljeno je prvi izdanje sustava koje će s vremenom biti nadograđivano i proširivano.