Iza Speed Limita stoji hrvatski startup gejming studio Gamechuck, skupina kreativaca iz Zagreba koja pored videoigara jako vole i klasične gejming automate
O Aleksandru Gavriloviću i Igoru Kolaru ovih se dana priča po gejmerskim krugovima. Njihov studio za izradu igara Gamechuck lansirao je akcijsku arkadnu videoigru Speed Limit.
Upoznali su se na FER-u, a za potrebe promocije studentskog natjecanja Aleksandar i Igor su realizirali svoj prvi zajednički projekt. Napravili su jednu, a nakon toga još nekoliko igraćih arkadnih kabineta i shvatili da to što rade zanima publiku. Nakon nekoliko godina rada na odvojenim projektima, ponovno su se našli i napravili zajedničku videoigru. Došli su u ZICER, pokrenuli tvrtku, ušli u Inkubaciju i od dvojice došli su do 15 zaposlenih na puno radno vrijeme.
Što Gamechuck radi?
Studio Gamechuck do sada je izdao nekoliko komercijalnih igara i nekoliko besplatnih igara po narudžbi izrađenih za edukativne ili promotivne svrhe. Najpoznatije su njihovi interaktivni stripovi All You Can Eat i vApe Escape te najnovija igra Speed Limit. Njihova nadolazeća igra Trip the Ark Fantastic, na kojoj će raditi još nekoliko godina do izlaska, prva je hrvatska igra koja je dobila sredstva EU programa Creative Europe za potporu razvoja kreativnih igara.
Ekipa iz studija Gamechuck nikada ne miruje, prošli tjedan lansirali su akcijsku videoigru Speed Limit koja igrača vodi u uzbudljivu dinamičnu pustolovinu s retro štihom. Ova igra izgledom podsjeća na igre iz 80-ih i 90-ih godina prošlog stoljeća za što je zaslužna pixel art tehnika. Na platforme PlayStation, PC, Nintendo Switch i Xbox plasirao ju je japanski izdavač Chorus Worldwide Games.
Fizičko kolekcionarsko izdanje?
Fizičko izdanje dolazi s videoigrom i posebnim artbookom te je dostupno u ograničenoj ponudi od 3.300 primjeraka za Nintendo Switch, odnosno 1.700 kopija za PlayStation 4. Kolekcionarsko izdanje dolazi s videoigrom, posebnim artbookom, soundtrackom na izdvojenom mediju, posterom te naljepnicom, a dostupno je u ograničenoj ponudi od 700 primjeraka za Nintendo Switch, odnosno 350 kopija za PlayStation 4. Uz sve ovo dodatno može se kupiti posebni artwork iz videoigre, isprintan na aluminijskoj pločici dimenzija 14 x 17 x 3mm, u ograničenoj ponudi od 149 komada.
Dosadašnje recenzije
Prodaja i predbilježbe idu jako dobro, otkrivaju. U prvih nekoliko dana, od kad je Speed Limit dostupan, imaju preko 12.000 wishlists na Steamu, a prodali su (kada se zbroje fizičke i digitalne kopija) skoro deset tisuća komada igre u manje od tjedan dana (većinom fizičkih kopija, što je neobično, ali paše uz retro štih igre).
'Da, Speed Limit je vani, ali nije gotov. Sada tek kreće pravi posao dodavanja updatesa, ekspanzija, DLC-ova i slično. Igra koja ima (trenutno) preko 95% pozitivnih ocjena i metacritic/opencritic ocjena koje se kreću od 75 do čak 100% zaslužuje da se njome bavimo još neko vrijeme te da ne razočaramo postojeće fanove' komentirao je Gavrilović.