Nekad vrlo popularna društvena mreža ne samo što i dalje ima publiku, već joj broj posjetitelja i mjesečni promet rastu
Tako bar tvrdi Tim Vanderhook, direktor tvrtke Viant. U vlasništvu te kompanije je Specific Media, koja je 2011. kupila MySpace za 35 milijuna dolara.
Prema podacima comScorea, MySpace je u studenom prošle godine imao oko 300 milijuna video pregleda, što ga je smjestilo na 16. mjesto na popisu Video Metrix. Tijekom istog mjeseca zabilježili su 50,6 milijuna jedinstvenih posjetitelja, 575 posto više nego u studenom 2013.
Navodno velik dio aktivnih korisnika čine zaljubljenici u glazbu i industriju zabave u dobnoj kategoriji između 17 i 25 godina. Uz to, moguće je kako se nemali broj starijih korisnika vraćaju kako bi našli fotografije iz vremena kad je MySpace bio Facebook prije Facebooka.
U Viantu planiraju iskoristi ogromnu bazu podataka MySpacea (oko milijarde registriranih korisnika) za svoju novu oglašivačku platformu, koju zovu Advertising Cloud.
Izvor:PC Mag