Tvrtka Pet minuta nedavno je postala partner Rhapsodyju u razvoju glazbenog servisa Napster. U kratkom razgovoru direktor Luka Abrus opisuje kako su došli do jednog od svojih većih poslova, što ih očekuje i čemu se nadaju
'Od prvog kontakta do početka suradnje prošlo je nešto više od godinu dana. Cijeli proces izbora strateškog partnera odvijao se kroz tri kruga pregovora', opisuje sklapanje posla s Rhapsodyjem oko NapsteraLuka Abrus, direktor tvrtke Pet minuta.
Prva dva su obavili na Skypeu, mailom i formalnim ponudama i dokumentima. U trećem krugu su od Pet minuta zatražili finalnu prezentaciju na kojoj su trebali predstaviti sebe, tvrtku i planove.
'Dobili smo termin unutar tjedan dana, no odbili smo to napraviti preko Skypea - doletjeli smo u Seattle, Viktor Marohnić iz New Yorka, a ja iz Zagreba, a sve zbog prezentacije od nekih pedesetak minuta. Mislim da im je i to pokazalo koliko smo ozbiljni, a svima nam je dalo priliku da se upoznamo i ostvarimo daleko bolji kontakt', kaže Abrus.
'U financijskom smislu, ovo je jedan od većih poslova koji smo sklopili u kratkoj povijesti firme. Vjerujem da će nam ugovor donijeti značajne prihode u idućih nekoliko godina - u prvoj godini očekujem oko milijun dolara prihoda (oko šest milijuna kuna), uz rast narednih godina', dodaje.
Suradnja je dugoročna i bez definiranog roka trajanja. 'Kao i u svakom poslu, sve uvijek ovisi o rezultatima, no prema dosadašnjim povratnim informacijama, idemo u pravom smjeru.
S obzirom da se radi o partnerskoj suradnji Rhapsodyja, odnosno Napstera, i Pet minuta, zajednički cilj je unaprijediti cjelokupnu platformu. Rhapsody ima jasne ciljeve širenja na nova tržišta i predstavljanja novih aplikacija, pa je naš primarni cilj pomoći im da budu što agilniji', objašnjava Abrus.
Kako bi projekt zaživio, stvorili su pet novih timova koji će biti okosnica suradnje s Rhapsodyjem. Sve je utemeljeno na tri tehnologije - iOS, Android i Web. Trenutno na projektu radi 12 ljudi, s planom širenja timova u narednim mjesecima.
'Meni je osobno taj projekt zanimljiv zato što se radi o glazbenom servisu i globalnom proizvodu čiji je cilj osvojiti milijune korisnika na svim kontinentima.
Rhapsody je bio prvi takav svjetski servis, vjerojatno se pojavio na tržištu i prije svog vremena, a danas je konkurencija žestoka. Pravi izazov vidim u borbi za vodeću poziciju i dobivanje novih korisnika', zaključuje Abrus.