Svaka tvrtka ulaskom u program ZIP akcelerator dobit će investiciju od 100 tisuća kuna, ali i mogućnost implementacije u poslovnom sustavu Agrokora
Kao što je bilo najavljeno, Zagrebački inkubator poduzetništva pokrenuo je novi program - ZIP akcelerator - u suradnji s tvrtkom mStart, članicom koncerna Agrokor.
Novi akceleratorski program će se odvijati usporedno sa standardnim startup programom u ZIP-u. Namijenjen je tvrtkama koje već imaju proizvod, prototip ili su u finalnoj fazi razvoja, kako bi im omogućio potpunu posvećenost razvoju projekta, ali i potencijalnu implementaciju, odnosno testiranje, u poslovnom sustavu Agokora.
Svaka tvrtka ulaskom u program dobit će investiciju od 100 tisuća kuna. Cilj novog akceleratorskog programa je ubrzavanje razvoja proizvoda i izlaska na tržište. Po završetku ili kroz trajanje programa tvrtke koje uspješno lansiraju uslugu ili proizvod imaju mogućnost uspostave poslovne suradnje s tvrtkama iz koncerna Agrokor.
Novi program će se fokusirati na tvrtke koje se bave e-trgovinom, mobilnim plaćanjem, turizmom, organizacijom događanja te trgovinom i robom široke potrošnje.
'Velike kompanije kao i start-upovi imaju svoje prednosti i izazove u razvoju vlastitog poslovanja, a mi vjerujemo da upravo suradnjom kroz naš akceleratorski program možemo postići kvalitetne i značajne sinergijske efekte. Pritom je važno poduzetništvo shvatiti kao način razmišljanja i pristupa projektima i poslovanju.
Pozivam sve tvrtke koje su prošle fazu inkubacije, bilo u nekom od inkubatora ili samostalno, da nas kontaktiraju i upoznaju. Vjerujem da ćemo zajedno najkvalitetnije istražiti načine realizacije suradnje i dati priliku najboljim projektima', rekao je predsjednik uprave mStarta Mate Krpan
Zainteresirani startup timovi se za inkubatorski, kao i novi akcereratorski program mogu prijaviti na ZIP-ovim stranicama.
Tijekom Startup srijede održan je i Demo day osme generacije ZIP-ovog startup programa. Program je započelo osam, a završilo pet timova (Adopto, Advanced Handball Statistics, Appetit, SailRouter i Wemy).
Svaki od timova je predstavio napredak ostvaren tijekom programa u ZIP-u. Svi su lansirali proizvod na tržište ili su barem u beta fazi te već imaju prve korisnike/klijente. Adopto i Wemy su svoje proizvode pustili na tržište tijekom samog Demo daya, a Wemy je predstavio i istoimenu aplikaciju, dostupnu na Google Playu.
Radi se o aplikaciji koja je pomoć pri odabiru odjevne kombinacije, a funkcionira tako da korisnik obuće željenu kombinaciju, fotografira se, uploada fotografiju, a ostali korisnici ocjene odjevnu kombinaciju.
'Wemy je direktni konkurent Instagramu koji je danas treća najjača socijalna mreža na svijetu i ukoliko se svidi tinejdžerima mogao bi izazvati revoluciju u tom polju. Investicija i iskustvo koje donosim mogu značajno pomoći osnivačima budući da se ovdje radi o smart money, a ne samo o investiciji', rekao je Hrvoje Prpić, poslovni anđeo i član Upravnog odbora CRANE-a, koji je uložio vlastita sredstva u ovaj startup.