Poznati developer Peter Molyneux je prošlog tjedna objavio optimistične prognoze glede prodajnih rezultata nadolazećeg Fablea III
Originalni Fable je zamišljen kao igra u kojoj možete raditi doslovce što god želite, a prodajni rezultati govore da su autori u tome i uspjeli. Prvi dio prodan je u tri milijuna primjeraka, drugi u pola milijuna više, dok od trećeg Peter Molyneux i ekipa očekuju pet milijuna prodanih primjeraka samo za Xbox 360 - verzija za PC nije uračunata u ovu kalkulaciju.
Spomenuti su, naime, pomno slušali primjedbe igrača i odlučili reducirati minorne inovacije koje oduševljavaju samo mali broj ljudi što je nekada možda bila i dobra ideja, no očito više ne prolazi. Umjesto toga posvetili su se jačoj priči, jasnijoj igrivosti i elementima borbe, što će privući veći krug ljudi.
Fable III je najavljen kao ekskluziva za Xbox 360, da bi naknadno bilo otkriveno da će se pojaviti i na PC-ju nešto kasnije od konzolaške verzije, a sam Molyneux je nedavno jasno potvrdio da igra neće podržavati Kinect, igraći dodatak koji omogućava upravljanje likovima pomoću pokreta.