Nakon uspješnog završetka dugog procesa privatizacije, Brodotrogir je napravio odlučan iskorak u pravcu razvoja nautičkog turizma i nautičkog servisa. Kao rezultat tog novog smjera razvoja brodogradilišta Servisni centar Trogir (SCT) ovih se dana nautičkoj javnosti i struci predstavio na Međunarodnom sajmu nautike BOOT u Düsseldorfu
Međunarodni sajam nautike BOOT Düsseldorf u Njemačkoj je specijalizirani sajam koji u prosjeku okuplja oko 1.670 izlagača iz 63 zemlje. Sajam posjeti oko 50 tisuća posjetitelja iz cijelog svijeta. Servisni centar Trogir d.o.o. se sada po prvi put samostalno predstavio i izlagao na svom štandu kako bi što bolje informirao ciljanu publiku i nautičke stručnjake o novoj marini u gradnji.
Prema planiranoj dinamici razvoja, marina bi prve goste trebala primiti već ove sezone. Trogirani su ambiciozni i marina će pružati usluge servisiranja, održavanja i čuvanja svih vrsta plovila. Oslanjaju se na dugogodišnju tradiciju brodogradnje i remonta svih vrsta brodova, od trgovačkih brodova do jahti, jedrilica-krstaša i superjahti.
Dio postojećeg brodogradilišta će se preoblikovati u marinu prve kategorije (pet sidara) s vezovima u moru i na suhom s mogućnošću održavanja i servisiranja jahti. Marina će se graditi u tri faze i nakon završetka imati će ukupno 256 vezova za plovila u veličini 12-25 metara i 30 vezova za velike jahte veličine duljine 25-120 metara.
Servisni centar Trogir raspolaže plutajućim dokovima snage dizanja tisuću i osam tisuća tona, plovnom dizalicom kapaciteta podizanja 70/30 tona i 705 metara opremne obale i gatova. Već u prvoj fazi marina će pružiti punu uslugu s parkiralištem, trgovinama, restoranima i barom, praonicom rublja, priključcima za struju i vodu te 24-satno osiguranje. U drugoj fazi za 2015. godinu je planirano dodatno povećanje kapaciteta remonta i servisiranja u zatvorenom i otvorenom, a u trećoj do 2018. godine će se završiti i vezovi za superjahte duljine preko 100 metara
Već prije je Brodotrogir nakon privatizacije krenuo u realizaciju dva putnička jedrenjaka duljine 88 metara. Trenutno za vlastitu brodarsku kompaniju od rujna gradi dva kemijska tankera nosivosti 50 tisuća tona. Brodarska kompanija je dogovorila poslove za ta dva tankera u sljedećih osam godina.