izbjegnuta tragedija

Djeca šetala po Hendrixovom mostu, strojovođa u posljednji tren zakočio

13.11.2020 u 18:01

Bionic
Reading

Jučer poslijepodne oko 15:35 vlak na tzv. Hendrixovom mostu u Zagrebu umalo je naletio na grupu djece.

Tragedija je spriječena zahvaljujući reakciji strojovođe koji je događaj opisao na društvenim mrežama.

Djeca su šetala mostom u trenutku kada je prolazio vlak, a strojovođa ih je srećom učio na vrijeme i zakočio te, kako je opisao, stao tik uz njih. Sliku tog trenutka objavio je na Facebooku.

'Mladac na slici može danas slaviti drugi rođendan, a meni je oduzeo dvije godine života', napisao je.

Događaj koji je opisao strojovođa potvrdili su Jutarnjem listu i u HŽ-u.

'Jučer je dolaskom vlaka br. 961 pred most strojovođa uočio grupu djece koja su hodala po mostu, zbog čega je odmah počeo kočiti. Nakon zaustavljanja vlaka grupa djece udaljila se s mosta te je, nakon što se uvjerio da je pruga prohodna, strojovođa nastavio vožnju. Vlak je vozio na relaciji Zagreb (15:30) – Sisak (16:10)', piše u odgovoru HŽ-a. 

Ovim putem apeliraju na građane da poštuju strogu zabranu kretanja po kolosijecima i neposredno uz kolosijeke te da poštuju prometna pravila. 

Strojovođa koji je spriječio da dođe do tragedije kazao je da su takve ili slične situacije svakodnevne. 

'Zbog "divljih" prijelaza preko pruge od Glavnog kolodvora u Zagrebu do Klare, gdje je najgušće naseljeno, takve su situacije svakodnevne. Najgore je u naselju Zagrebački trokut i tamo pored pješačkog pothodnika jer ljudi prolaze preko pruge na 5 "divljih" prijelaza, jer su ih građani tamo samoinicijativno napravili. Preko njih prelaze i djeca koji tamo idu u osnovnu školu, a što je najžalosnije to rade i bake koje jedva pređu tračnice', kazao je za Jutarnji. 

Snimku tog trenutka je, kaže, objavio kako bi pokazao da i njegov posao nekada zna biti stresan.

'Kako bi ikome normalno bilo da je na mostu na kojem je 7-8 klinaca, a vlak ide brzinom od 90 kilometara na sat. Strojovođa sam već 20 godina i uvijek je to za mene stresna situacija. U Europi i bogatijim zemljama željeznički pojas je ograđen, tako da je fizički nemoguće približiti se pruzi. Treba raditi i na svijesti građana da je vlak uvijek tu negdje i da greške ne prašta', zaključuje.