'Nema ništa džabe. Nema. Gotovo', rezolutno je u četvrtak rekao zagrebački gradonačelnik Milan Bandić predstavljajući novi model naplate parkiranja u glavnom gradu. Parkiranje u prvoj zoni bit će jeftinije, a u sve tri zone građani će moći parkirati sat vremena dulje
Od prvog lipnja cijena parkiranja u prvoj zoni iznosit će deset kuna. Građani će također u sve tri zone parkirati dulje: vrijeme zadržavanja u prvoj zoni tako je s jednog pomaknuto na dva sata, u drugoj s dva na tri sata te u trećoj s tri na četiri sata. Iako cijena parkiranja u drugoj i trećoj zoni ostaje pet, odnosno tri kune parkiranje će se u tim zonama naplaćivati samo do 20 sati tj. jedan sat kraće nego do sada. Na svoje su došli i stanovnici Sigeta i Sopota. Tamo će druga zona postati treća. 'Sigurno ćete me pitati je l' to sve zbog parlamentarnih izbora', obratio se Bandić novinarima. 'Dao Bog da su izbori svaka tri mjeseca', dodao je.
Bandić tvrdi kako se nakon afere s dijeljenjem povlaštenih karata u prvoj zoni oslobodio velik broj parkirnih mjesta. 'Kada prođete gradom, vidite da se nije problem parkirati u prvoj zoni. Povlaštene su se karte dijelile preko mjere, do neba. Uvođenje reda rezultiralo je s više mjesta u prvoj zoni', pojasnio je gradonačelnik.
Povlaštene karte za prvu zonu, osim stanara ima i 400 sretnika. Bandić stoga smatra da njihova imena treba objaviti Grad Zagreb koji ima stotinjak službenih vozila, a Bandić tvrdi da oni ne ulaze u tu kvotu od 400 karata.
Zašto je do promjena u naplati parkiranja zapravo došlo? Mijo Bezer, šef gradskog odjela za promet, objasnio je kako je došlo do nekih promjena u gradu: izgrađene su nove garaže u centru grada, a registrirano je čak 28 tisuća manje vozila u Zagrebu.
Bandić je zaključio kako podružnica Zagreb Parking neće biti u minusu zbog ovog poteza. 'Oni neće dobiti manje, nego više jer će se ljudi više zadržavati. Ove dvije kune iz prve zone bit će zanemarene', zaključio je Bandić.