SVE ZA NAROD

EA mijenja naslove kako bi zadovoljio fanove

07.04.2011 u 13:09

Bionic
Reading

Kako bi zadovoljili razjarene fanove serijala SSX, kreativni umovi u Electronic Artsu odlučili su se na genijalni potez

Opasno, uzbuđujuće, MTV. Tri riječi koje induciraju porast hormonalne razine u mladeži ključni su marketinški elementi u novom Electronic Artsovom snowboarding naslovu SSX Deadly Descents. Ipak, korisnici se do neke mjere nisu slagali s konceptom survival snowboardinga (potrebno je PREŽIVJETI spust, a ne samo završiti stazu), pa je EA odlučio vratiti naslov na staru stazu.

 

Meet me half way. Super spot. Nevjerojatan.

 

Drugim riječima, igra je toliko prilagođena masama da joj je ime promijenjeno u SSX. Zapravo, EA je toliko uvjeren u to da će naslov biti zabavan svim slojevima SSX fan zajednice da je igrino ime preimenovao u ono koje je imala kada je izašao njen prvi nastavak. Znate, ono. To je kul. Jer kada napravite dvadeset nastavaka nečega, onda je totalno predobro kada posljednjem ime promijenite u ono iz prvog dijela. John Rambo, Helloween itd. To je kul, vjerujte nam. A i smanjuje konfuziju.

 

Izbacite svakog iz monotonije: zbunite ga!

Sve u svemu, Deadly Descents, olitiga SSX imat će survival spust, normalni spust, trikove i sve điđe koje oduševljavaju mlade, stare i poprilično stare. Uostalom, znamo mi staru liju Electronic Arts. Ne bi oni prstom makli u nepoznato ako taj potez ne donosi sigurni profit. Uostalom, hej... kriza je, a raja 'oće igre. Svi sretni, zar ne?

 

Adrenalin!