Proizvođači videoigara moraju voditi računa o mnogim detaljima na koje bi igrači oštra oka mogli imati zamjerke, no propusti se događaju
Prije same vijesti valja razdvojiti bugove od propusta. Bugovi ili pogreške su nenamjerne tehničke neispravnosti zbog kojih videoigre ne funkcioniraju kako bi trebale što često dovodi do nepredvidivih situacije, pa čak i neigrivosti. Propusti su pak dijelovi igrivosti koji autorima nimalo ne smetaju, no igrači ih zamijete i često ismijavaju kao što je slučaj kod trenutačnog hita Singularty. Naime, tijekom igre pojavljuju se novinski isječci s jasno čitljivim naslovima da bismo mogli shvatiti razvoj priče, no popratni tekst je u najmanju ruku smiješan.
Točnije, uopće ne postoji već se radi o nasumično natipkanim slovima i razmacima kao da se kakvo dijete dokopalo tipkovnice. Vjerojatno je programerima netko rekao da se taj dio zbog veličine neće ni vidjeti, no kasnije je očito došlo do promjena i na taj se dio potpuno zaboravilo. Rezultat je neugodna situacija za ekipu Ravena koja je na igri radila budući da potencijalni hitovi poput Singularitya takve propuste ne bi smjeli imati.