Eurojackpot, prva međunarodna igra u kojoj sudjeluje Hrvatska lutrija, ovoga mjeseca u Hrvatskoj slavi svoj drugi rođendan, a obilježavaju ga serijom novih humorističnih spotova s likom Zagorca, Ličanke i Dalmatinca kao domaćih osvajača Eurojackpota koji su ostvarili svoj scenarij života. Koliko je Eurojackpot hitro postao iznimno popularan i uspješan među našim igračima, najbolje pokazuje podatak o broju ostvarenih dobitaka. Naime, 2014. igrači u Hrvatskoj osvojili su gotovo 190 milijuna kuna!
'Za igru Eurojackpot tijekom 2013., točnije od veljače, kada je igru počela priređivati i Hrvatska lutrija, uplaćeno je 111.602.655 kn odnosno 7.440.177 kombinacija. Od siječnja do kraja 2014. uplaćeno je 215.464.635 kn, odnosno 14.364.309 kombinacija, iz čega proizlazi da je u tom razdoblju prosječna uplata po kolu veća od 4.100.000 kuna.
Rastom jackpota uglavnom raste i broj igrača odnosno raste broj uplaćenih kombinacija, no taj je rast u puno manjem omjeru od rasta iznosa jackpota. Iako smo relativno malo tržište u odnosu na neke zemlje sudionice Eurojackpota, naši igrači bili su izuzetno sretni u prošloj godini. U ukupnom iznosu uplate sudjelovali smo s 2,17 posto, međutim u Hrvatskoj je osvojeno 662.188 dobitaka odnosno gotovo 190 milijuna kuna što iznosi 4,13 posto od ukupno osvojenih dobitaka svih zemalja', navode u Hrvatskoj lutriji.
Eurojackpot se priređuje od ožujka 2012., a do sada je ostvareno 20 glavnih dobitaka, od kojih je njih čak devet otišlo je u Njemačku, pet u Finsku, dva u Sloveniju i po jedan u Dansku, Italiju, Norvešku i Hrvatsku.
'Kampanja kojom smo uvodili igru Eurojackpot realizirana je kroz likove Šveđanke, Talijana i Nijemca kao osvajača Eurojackpota, a nakon dobrog prihvaćanja igre od naših igrača i njihovog uspjeha u igri, u novoj kampanji prikazujemo da Eurojackpot osvajaju i hrvatski igrači. Tako su osvajači glavnog dobitka Ličanka, Dalmatinac i Zagorac koji, na sebi svojstven način, uživaju u novostečenom bogatstvu. Sa svakim spomenutim likom snimljena su tri osnovna spota od po 30 sekundi te šest kratkih verzija, a u ovom trenutku zbog postupnog uvođenja kampanje igrači i gledatelji mogli su vidjeti samo lik Zagorca. Svi reklamni spotovi emitiraju se u sklopu naših izvlačenja te prema unaprijed ugovorenom zakupu medijskog prostora pojedinih televizijskih kuća.
Reklamni spotovi u cijelosti su snimljeni u studijskom prostoru, a tek je manji dio pozadine dodavan u postprodukciji. Prema kreativnom konceptu agencije Real grupa, spotove je, kao i u prvoj kampanji Eurojackpota, režirao jedan od najpoznatijih hrvatskih redatelja reklama Kras Gančev. Kako svi dobitnici velikih dobitaka uglavnom žele ostati anonimni u javnosti i stoga ih nije moguće uključiti u reklame, za potrebe snimanja organiziran je casting na kojem su odabrani talentirani ljudi, a ne profesionalni glumci', objašnjava za tportal Martina Gašljević, specijalistica za odnose s javnošću u Hrvatskoj lutriji.
Eurojackpot vrlo je popularna igra među našim igračima, o čemu svjedoči dvostruki iznos uplata u drugoj godini, a moglo bi se reći i da su igrači u Hrvatskoj lani doista bili sretne ruke osvojivši ukupno oko 190 milijuna kuna! Ovolikom iznosu ponajprije je pridonio rekordni Eurojackpot koji je u siječnju 2014. uplaćen putem interneta, a svih sedam pogođenih brojeva sretnoj igračici donijelo je više od 131 milijun kuna!
'Podsjetimo se, igračica je prvi put odigrala na internetu, uplatila je jednu kombinaciju od 15 kuna na dan izvlačenja i svega dvije minute prije isteka roka uplate za Eurojackpot.
Osim jednog glavnog dobitka, naši su igrači osvojili pregršt ostalih dobitaka od kojih je dva puta pogođen dobitak druge vrste (5+1), jednom na internetu i drugi put u Vinkovcima, a dobitak treće vrste (pet pogodaka) ostvaren je četiri puta – dva puta bila je sretna Rijeka te po jednom Pula i Omišalj', napominju iz Hrvatske lutrije.
Kampanja koja je pratila uvođenje Eurojackpota u Hrvatskoj, realizirana je kroz seriju humorističkih TV spotova koji su prikazivali Šveđanku, Talijana i Nijemca kao osvajače Eurojackpota, a tom se kampanjom željelo potaknuti Hrvate da se i sami natječu za svoj scenarij života s tako velikim dobitkom.
'Naši igrači ovu su priliku objeručke prihvatili i postali zaista uspješni u ovoj igri. Zbog toga u novoj kampanji, koja je krenula u siječnju ove godine, poručujemo da ne osvajaju samo Šveđani, Talijani ili Nijemci, već i Ličanka, Dalmatinac i Zagorac', kažu u Hrvatskoj lutriji poželjevši svojim igračima da ih sreća i dalje prati i da glavni dobitak još mnogo puta stigne u Hrvatsku.