'Hrvatska 365' naziv je novog logotipa i programa turističkog pilot-projekta za pred- i posezonu (PPS) čija će promidžba početi u rujnu s namjerom promoviraja turističkih sadržaja u Hrvatskoj koji nisu obuhvaćeni glavnom turističkom sezonom, istaknuto je na današnjoj sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice koja je po prvi put održana u Splitu
Predstavljene su realizirane aktivnosti pilot-projekta PPS za posezonu 2014. godine, u kojem će ukupno 22 destinacije diljem Hrvatske imati mogućnost jačeg tržišnog pozicioniranja putem PPS oznake. Ukupna vrijednosti pilot-projekta PPS iznosi 4,8 milijuna kuna.
Pomidžba novog PPS projekta za ovogodišnju posezonu počet će 1. rujna u tiskanim medijima u Sloveniji, Austriji, Italiji, Njemačkoj i Velikoj Britaniji i trajat će mjesec dana, dok će oglašavanja na inozemnim online portalima početi sredinom rujna i trajat će do kraja listopada ove godine, rekao je pomoćnik ministra turizma Davor Ižaković.
Do 10. rujna javnosti će biti predstavljena i web podstranica s natpisom 'Hrvatska 365' na postojećoj stranici hrvatska.hr na kojoj se objavljuju sadržaji Hrvatske turističke zajednice. Nova internet podstranica, kako je pojasnio, bit će orijentirana na šest turističkih proizvoda, odnosno sadržaja - kulturni, etno i gastro, biciklizam, poslovna putovanja, wellness i zdravlje te aktivni odmor.
Ministar turizma Darko Lorencin je istaknuo kako je PPS program 'Hrvatska 365' jako veliki pomak i napredak u hrvatskom turizmu koji obuhvaća izvansezonske turističke ponude uključujući, primjerice, Riječki karneval, Vinkovačke jeseni, Snježnu kraljicu i dr. Dodao je kako klub 'Hrvatska 365' za sada ima 22 destinacije diljem Hrvatske.
Na taj način želimo istaknuti resurse koje hrvatski turizam ima u pred- i posezoni i koji su glavni izvor rasta prihoda. Također želimo predstaviti Hrvatsku kao destinaciju gdje se može 365 dana tijekom godine nešto naći, to jest pokazati da Hrvatska nije destinacija isključivo mora i sunca, pojasnio je ministar Lorencin.
Istaknuo je kako će se cjeloviti PPS-ov program 'Hrvatska 365' primijeniti 2015. godine.
'Pošto se radi o korjenito novom programu koji obuhvaća cijelu Hrvatsku, on će se iz godine u godinu prilagođavati i modificirati, a ujedno nam je cilj da tim programom turističku djelatnost u Hrvatskoj decentraliziramo', rekao je Lorencin.
Članovi Turističkog vijeća ocijenili su kako će se PPS-ovim programom 'Hrvatska 365' unaprijediti hrvatski turizam jer će se stimulirati lokalne zajednice za profiliranje vlastitih turističkih ponuda.
Ministar Lorencin je odbacio primjedbu, izrečenu u novinarskom pitanju, po kojoj se navodno strane tvrtke bave strategijom razvoja hrvatskog turizma.
'Glavni ured Hrvatske turističke zajednice ima 50 ljudi koji obavljaju ogroman posao, a u pojedinim segmentima koriste se za izradu (strateškog plana turizma) konzultantske kuće koje, sukladno javnim natječajima i točno traženim propozicijama, izrađuju ono za što ih mi tražimo', rekao je Lorencin.
Na današnjoj sjednici Turističkog vijeća HTZ-a razmatran je i usvojen izvršni sažetak Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma 2014-2020. uz zaključak da Hrvatska turistička zajednica u koordinaciji s izrađivačima tog plana pristupi izradi njegove proširene verzije.