Promidžbeni film Hrvatske turističke zajednice 'Oda radosti' osvojio je sinoć u kategoriji turističkih filmova prestižnu nagradu za najbolji promidžbeni turistički film na VII. Međunarodnom festivalu 'Film, Art & Tourism Festival - FilmAT' u Varšavi, priopćeno je danas iz HTZ-a.
Kako se navodi u priopćenju, riječ je o 4,5-minutnom promotivnom filmu promidžbene kampanje HTZ-a uoči ulaska Hrvatske u Europsku uniju pod sloganom 'Hrvatska - nova turistička zvijezda Europske unije'.
Film, prvenstveno namijenjen prikazivanju na inozemnim tržištima, spoj je tradicionalnog i suvremenog, a svojom 'dojmljivom vizualizacijom' ističe bogatu kulturnu, povijesnu i prirodnu baštinu te brojne ljepote Hrvatske kroz nadahnutu glazbenu naraciju koju vodi čelistica Ana Rucner, koja je ujedno dala ideju za film, ističe se nadalje u priopćenju.
'Odu radosti' režirao je Hrvoje Hribar, snimatelj je bio Mirko Pivčević, a u filmu sudjeluju i Zagrebačka filharmonija, zbor Ivan Goran Kovačić, te brojni glazbenici na autentičnim hrvatskim narodnim instrumentima poput gajdi, sopila ili lijerice, koje je snimio Stjepan Večković.
'Oda radosti' osvojila je u ožujku ove godine prestižnu nagradu 'Das goldene Stadttor' (turistički oskar) na Međunarodnom festivalu turističkih filmova koji se svake godine održava u okviru turističke burze ITB u Berlinu.
U ime HTZ-a nagradu je preuzela voditeljica Službe za izdavaštvo Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Slavija Jačan Obratov.
'Film, Art & Tourism Festival - FilmAT' nastavak je International Tourfilm festivala, a glavni mu je cilj odabir najboljih turističkih filmskih produkcija iz svih dijelova svijeta. Kandidate tog prestižnog festivala ocjenjuje međunarodna komisija sudaca čiji su članovi eminentni svjetski stručnjaci s područja filmske industrije, oglašavanja i turizma. Nagrade se dodjeljuju u 8 kategorija, a ove je godine na festival bilo prijavljeno ukupno 186 filmova iz cijelog svijeta.