Zlatko Komadina podnio je ostavku na dužnost ministra pomorstva, prometa i infrastrukture, a do izbora novog ministra, ministarstvo će voditi zamjenik Zdenko Antešić, objavila je Vlada na svojim internetskim stranicama
Ministar Komadina odluku o ostavci donio je na preporuku liječnika zbog narušenog zdravstvenog stanja i o svojoj odluci izvijestio premijera Zorana Milanovića napisavši mu u pismu među ostalim:
'Usprkos mojoj želji da kao član Vlade doprinesem reformama koje su pred njom, posebno u sektoru prometa i infrastrukture, nažalost zdravstvena situacija mi to ne omogućava. Odluka je bila teška, ali preporuke liječnika jednostavno više ne mogu ignorirati', napisao je Komadinu Milanoviću.
Premijer Zoran Milanović povodom Komadinine ostavke kazao je da će na sljedećoj sjednici Sabora predložiti zagorsko-krapinskog župana Sinišu Hajdaš Dončić na mjesto ministra pomorstva, prometa i infrastrukture, a više je puta ponovio da su razlozi Komadininog odlaska isključivo zdravstvene prirode, ističući da zdravlje mora biti na prvom mjestu.
Napomenuo je da između njega i Komadine nije bilo nesuglasica, a špekulacije koje su se pojavljivale u medijima nazvao je normalnima u politici, a na pitanje je li bio zadovoljan Komadininim radom, odgovorio je da su bili dobri suradnici, ali da je ministar od početka imao problema sa zdravljem, a istaknuo je da ga je za ministra odabrao isključivo zbog njegove kompetencije i sposobnosti.
Prva Kukuriku rekonstrukcija
Komadina je postao prvi ministar koji odlazi iz Vlade samo stotinjak dana nakon njezina konstituiranja. Podsjetimo, Komadinu zbog kojeg je Kukuruku većina u Saboru čak izmijenila zakon da bi se 'komotno' razriješili župansko-ministarskih (re)izbora, gotovo od samog početka prate priče o njegovom nesnalaženju i nespremnošću za funkciju čelnog čovjeka važnog i velikog Ministarstva prometa i infrastrukture, a što je kumovalo i tome da je navodno zbog velikog stresa završio u bolnici i bio gotovo mjesec dana odustan, a sve skupa razbuktalo je i negodovanja u samoj Vladi njegovim radom.
U međuvremenu, i sam je Komadina u prvim izjavama priznao da je iznenađen stanjem u Ministarstvu, potom se istrčao i izjavom da u Hrvatskim željeznicama treba otpustiti 5.000 ljudi da bi samo par dana kasnije tu izjavu povukao uz objašnjenje da toliko ljudi radi u tvrtkama koje treba restrukturirati.
Javnost je posebno bila ozlojađena kad su mediji otkrili da su i novi direktori u već od ranije korupcijskim aferama nagriženom HAC-u bili netransparentno postavljeni na što je Komadina zatražio izvješće, a HAC javio o poništenju njihovih imenovanja. Također, najavljivao je i izgradnju autoceste Žuta Lokva što su ubrzo demantirali premijer Zoran Milanović i ministar financija Slavko Linić, a otprije je poznato da su Kukurikavci kao prioritet u prometnoj infrastrukturi postavili željeznice te da cestogradnja više nije ekonomski isplativa, a ni ključna.