Sindikat strojovođa Hrvatske, suprotno tvrdnjama Hrvatskih željeznica, tvrdi da je za željezničku nesreću kod Novske, u kojoj su poginule tri osobe, a njih 12 je ozlijeđeno, kriva neispravna i nefunkcionalna signalizacija između kolodvora Okučani i Novska. RTL otkriva tko je obnavljao skupu signalizaciju
Prema dokumentaciji HŽ-a, pruga se obnavljala od 2012. do 2014. Bila je riječ o modernizaciji dionice 16,8 kilometara od Okučana do Novske i o rekonstrukciji željezničke stanice u Okučanima u dužini oko tri kilometra, sve skupa 85 posto o trošku EU-ovog pretpristupnog programa IPA, a 15 posto na račun RH, otkriva RTL.hr.
Iz HŽ Infrastrukture potvrdili su da je ugovor sklopljen s tvrtkom Salcef SpA., Italija. Vrijednost sklopljenog ugovora bila je 25,7 milijuna eura.
'Ugovor o izvođenju radova na signalno sigurnosnim i telekomunikacijskim uređajima sklopljen je s tvrtkom Bombardier Transportation Italy S.P.A., Italija. Vrijednost sklopljenog ugovora bila je 8.566.800,00 €', bili su jasni oko toga tko je radio na poslovima signalizacije, na sigurnosnim i na telekomunikacijskim uređajima.
Novi list je u prosincu 2013. pisao da je tvrtka Salcef SpA otišla s gradilišta zato što im nije na vrijeme plaćeno nešto manje od pola milijuna eura. S radovima su nastavili njihovi sunarodnjaci iz Bombardiera, kao i tvrtke koje su obavljale nadzor.
U studenome 2012. Posavska Hrvatska pisala je da je nadzor nad radovima obavlja njemački DB International za 1,56 milijuna eura, koji će raditi u konzorciju s hrvatskom Granovom. Riječ je bila o konzorcijumu tada postojeće tvrtke Deutsche Bahn International GmbH i tvrtke Granova d.o.o. koji su nadzor obavljali za 1,8 milijuna eura. DB International bila je tvrtka kći njemačkog državnog diva Deutsche Bahna (DB) koji godišnje ostvaruje desetke milijardi eura prihoda.