Autor jednog od najpopularnijih FPS-ova ove godine odlučan je držati se inovacije umjesto tradicije...
Titanfallov producent Drew McCoy u nedavnom je intervjuu za Gamespot raspravljao o Respawnu i njihovom poslovnom mentalitetu. Dobro, o svojemu prije svega. Uglavnom, njemu je od zarade važnije da može uživati u igri koju je napravio.
"Nemam pojma zarađuje li novac. Ne znam postiže li željene rezultate. Zapravo me nije niti briga. Ono što mi je bitno je saznanje da sam radio na igri u kojoj mogu uživati te koju volim i sam pokrenuti. Sama činjenica kako igrači u igri uživaju dovoljna je da nas potakne da nastavimo napredovati kao studio. Po meni, TO je uspjeh. Radimo igre zato jer ih volimo i zato jer želimo da ih igramo zajedno sa drugim ljudima."
Stvari ne staju ovdje. McCoy se dotaknuo i konkurencije.
"Bilo je tu stvarno katastrofalnih promašaja. Netko napravi igru i kaže "oh, ako radimo ovo onda će svi kupiti našu igru". I nakon toga čitava stver podbaci zato jer su promašili čitavu poantu zašto je igra bila dobra, te zbog toga jer nisu nastojali napraviti apsolutno išta novog. Jedino se nadam da će Titanfall, iz gledišta gamera koji želi da industrija isproba nove formule, isprobati još novih stvar, a ne kopirati staru formulu.”