SALVE UVREDA

Turistička djelatnica na Facebooku izvrijeđala turiste

16.08.2013 u 12:28

Bionic
Reading

Salve uvreda na račun turista koje je ispisala na svojoj Facebook stranici, koštat će djelatnicu krčkog Turističkog informativnog centra disciplinskih mjera

Nabijem na ku... sve vikendaše koji su vlasnici kuća i stanova za odmor, a kojima je previše platiti 60 kuna za boravišnu pristojbu, napisala je djelatnica krčkog TIC-a na Facebooku, a goste iz Italije nazvala idiotima jer u srcu sezone pitaju 'što će raditi i gdje će ići'!?.

'Malo mi fali da im kažem gdje da idu... idioti... Je li moguće da se ti ljudi niti malo ne informiraju o destinaciji gdje dolaze? Ili kad me pitaju za smještaj u srcu sezone?!', zaključuje ova turistička djelatnica.
Postovi su maknuti s facebooka, nakon što ih je objavio portal Index.hr, no ostaje činjenica da se djelatnica TIC-a doista nevjerojatnim rječnikom obrušila na svoj posao i ljude s kojima po prirodi posla mora raditi. Na što je, u konačnici, nitko ne tjera, piše Novi list.


Nataša Jurina, direktorica turističke zajednice grada Krka, kazala je komentirajući ovaj slučaj, kako je šteta definitivno učinjena, i to u srcu glavne sezone. 'Ni na koji način se ne može opravdati takav istup. Facebook je javna stvar i toga bi ljudi trebali biti svjesni. Ovo je privatni stav ove djelatnice, međutim, iznošenje takvih stavova nema opravdanja. Turistički djelatnici kao i, primjerice liječnici, i u svoje slobodno vrijeme predstavljaju struku i trebaju se ponašati odgovorno. Nažalost, ovaj slučaj stavlja fokus na propust pojedinca i nije prava slika ljudi koji rade u turizmu i turističkog imidža kojeg svi zajedno gradimo u svoje radno, ali i privatno vrijeme', istaknula je direktorica krčke TZ kako djevojka u TIC-u radi dvije godine kao sezonac.

Gosti, reći će Jurina, nisu imali primjedbe na rad djelatnika TZ-a, pa ni dotične Facebook kritizerke koju čekaju disciplinske mjere.  Direktorica TZ Grada Krka također je naglasila kako ljudi moraju znati, i kada je teško, kako svatko živi od tog gosta kojeg smo sami pozvali da dođe ovamo na odmor. 'U Hrvatskoj generalno znamo stigmatizirati goste, pa govorimo kako malo troše, kako želimo goste više platežne moći. To je krivo jer je svaki gost jednako vrijedan i nadam se da će iz ovog slučaja barem izaći to da razmislimo o tome te prema gostu budemo još uljudniji i ljudskiji', istaknula je Jurina.