Dani komunikacija, središnji nacionalni festival oglašavanja odžavaju se od 15. do 18. svibnja 2014. u hotelu Lone u Rovinju.
Ovogodišnji Dani komunikacija donose osvježenu programsku strukturu s naglaskom na usvajanje praktičnih znanja i vještina sudionika uz gostovanja vodećih svjetskih kreativaca i marketinških stručnjaka koji će dati uvid u najnovije trendove iz svijeta oglašavanja te inspirirati svojim idejama. U prijepodnevnom dijelu konferencije sudionike očekuje glavni program sa zvjezdanim predavačima, dok će popodnevni program ponuditi različite programske sadržaje u čak tri dvorane, među kojima se posebno ističu prezentacije Effie finalista te novi program interaktivnih radionica Best of HOWtoWOW s najboljim predavačima iz svih dosadašnjih sezona HURA-inog HOWtoWOW projekta.
Sudionike Dana komunikacija i ove godine očekuju predavanja vrhunskih marketinških stručnjaka među kojima se posebno ističe Kris Hoet, nagrađivani direktor za digitalne medije jedne od najuspješnijih mladih kreativnih agencija u svijetu Duval Guillaume Modem iz Antwerpena. Na najznačajnijem međunarodnom festivalu kreativnosti marketinških komunikacija 'Cannes Lions' u 2013. godini osvojili su čak 10 Lions nagrada za pet različitih klijenata, a godinu prije ukupno 14 nagrada. Hoet će na festivalu održati predavanje o stvaranju i komunikaciji brenda u različitim digitalnim medijima.
Na Dane komunikacija dolazi i Julie Burstein, jedna od najpoznatijih američkih radijskih voditeljica i producentica koja u posljednjih 25 godina vodi brojne nagrađivane radijske programe na temu kreativnosti. Autorica je bestsellera 'Spark: How Creativity Works' kojim sumira misli nekih od najvećih kreativnih umova 21. stoljeća te objašnjava kako pronaći umjetnika u sebi kroz različite dimenzije kreativnosti. Burstein je i priznata predavačica na TED konferencijama – jednom od najpoznatijih skupova poslovnih konferencija u svijetu, gdje govori o kreativnosti i kreativnim pristupima.
Zanimljiva predavanja će održati i dizajnerska zvijezda Mirko Ilić, svestrani beogradski dizajner Slavimir Stojanović, voditelj odjela za grafički identitet grupe NIKE Clinton Shaner kao i Andreas Simon, stručnjak za razumijevanje ponašanja potrošača i još mnogi drugi.
I ove godine posjetitelje očekuje bogati zabavni program koji otvara 'Enter dum dum party' u organizaciji radija Enter Zagreb na vanjskim bazenima hotela Lone uz nastup DJ-a Joe 2 Shinea, dok će drugog dana festivala, 16. svibnja u sklopu Groove, beat, heat partija nastupiti regionalne mega zvijezde, bosanskohercegovački sastav - Dubioza kolektiv.
Cijena kotizacija iznosi 1.799kn, a za članove HURA, HUOJ, IAB i klijente agencija HURA-e 1.499 kn. Kotizacije za radionice iznose 599kn, a s popustom za HURA, HUOJ, IAB, klijente agencija HURA-e 499 kn. Studentska kotizacija iznosi 199kn. Za timove/grupe koji posjećuju Dane komunikacija predviđeni su posebni paketi 5+2 gratis kotizacije i 10+5 gratis kotizacija.
Sudionicima festivala Maistra nudi posebne cijene smještaja u svojim hotelima koji će doprinijeti sveukupnom iskustvu festivala.
Tportal.hr je za svoje čitatelje pripremio dvije kotizacije!
Dvije ulaznice je osvojila Vilma Damjanović Špirić