Ponude za rekonstrukciju raskrižja Jadranske avenije i Avenije Dubrovnik u Zagrebu, odnosno rotora Remetinec, otvorene su još 2. lipnja 2017. godine, ali odluka o tome tko je dobio posao za koji je Grad Zagreb procijenio da vrijedi 200 milijuna kuna još nije donesena. Prema natječaju, Grad je odluku o izboru izvođača radova ili poništenju natječaja trebao donijeti 90 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda, odnosno 2. rujna 2017.
Natječaj za rekonstrukciju megarotora, ispod kojeg bi u budućnosti trebala prolaziti dva tunela u smjeru istok – zapad, raspisan je potkraj studenog 2016. godine, a na njega se javilo šest ponuditelja.
Iako je Grad predvidio da bi posao mogao vrijediti 200 milijuna kuna bez PDV-a, od šest pristiglih ponuda tek je jedna bila ispod te svote. Riječ je o ponudi zajednice ponuditelja GIP – Pionir, GP Krk, Osijek Koteks i Tehno – Elektro, koja iznosi 184,5 milijuna kuna bez PDV-a.
Zašto još nije odabran izvođač radova, u Gradu ne odgovaraju, već samo navode da je 'postupak pregleda i ocjena ponuda u tijeku' te da do 'donošenja odluke nisu u mogućnosti iznositi druge pojedinosti'.
Kasni li se s odlukom jer je pregled iznimno opsežne i zahtjevne dokumentacije trebalo obavljati u vrijeme godišnjih odmora ili je posrijedi nešto drugo, može se samo nagađati. Ni tvrtke koje su se javile na natječaj, od kojih smo s dijelom kontaktirali, nisu željele komentirati natječaj jer se svi nadaju da bi mogli dobiti rekonstrukciju o kojoj se govori još od 2009. godine, kada je napravljena prezentacija pet idejnih rješenja.
U proljeće ove godine spominjalo se da bi radovi mogli početi ujesen, ali gradonačelnik Milan Bandić početkom rujna najavio je da će to najkasnije biti u proljeće 2018. godine.
Osim spomenute zajednice ponuditelja, na natječaj su se javili Colas, Elektrocentar Petek, Grasa i Pomgrad (210,7 milijuna kuna bez PDV-a), Swietelsky (222,2 milijuna kuna bez PDV-a), Kolektor Koling i Tehnika (223,2 milijuna kuna), Kamgrad, Hidroelektra niskogradnja, Tigra i DIV (224,8 milijuna kuna bez PDV-a) i Strabag AG (234 milijuna kuna bez PDV-a).
U vrijeme radova, prema projektnoj dokumentaciji, predviđena je posebna regulacija kojom će se omogućiti odvijanje prometa u pojedinim fazama rekonstrukcije križanja.
Većih promjena na samom rotoru neće biti pa se neće mijenjati ni njegova geometrija, a i ostat će na istoj razini kao dosad.
Ulazi u rotor bit će semaforizirani, a vožnja kroz kružni tok bit će dodatno vođena vertikalnom signalizacijom.