milijunska rekonstrukcija

Zbog žalbi na dodjelu posla kasnit će radovi na zagrebačkom rotoru Remetinec?

06.11.2017 u 19:25

Bionic
Reading

Nakon što je probio rok za odabir izvođača radova na rekonstrukciji rotora Remetinec Grad Zagreb konačno je odlučio da će to biti zajednica ponuditelja Kamgrad, Hidroelektra niskogradnja, Tigra i DIV. Iako njihova ponuda nije bila ekonomski najpovoljnija, bila je tek peta, što je bio glavni kriterij za odabir ponuđača, uzeta je u obzir, neslužbeno doznajemo, jer je bila prva ispravna

Premda je Grad u studenom 2016. godine, kada je nabava raspisana, procijenio da bi radovi mogli vrijediti 200 milijuna kuna bez PDV-a, na natječaj je stigla samo jedna ponuda ispod spomenute svote. Radilo se, kako smo već pisali, o ponudi tvrtki GIP – Pionir, GP Krk, Osijek Koteks i Tehno – Elektro, koja je iznosila 184,5 milijuna kuna.

Odabrani ponuđač pak radove planira odraditi za 225 milijuna kuna bez PDV-a, odnosno za 281 milijun kuna s PDV-om.

No hoće li u konačnici odabrana zajednica ponuditelja izaći s mehanizacijom na teren, znat će se nakon što Državna komisija za javnu nabavu (DOKOM) pregleda sve prispjele žalbe. Naime žalbe su najavile zajednice ponuditelja ZP Colas, Pomgrad, Elektrocentar Petek i Grasa, austrijski Strabag AG, kao i zajednica ponuditelja Kolektor Koling i Tehnika.

OD NIŽE Ka NAJVIŠOJ

Ponude izvođača

GIP – Pionir, GP Krk, Osijek Koteks i Tehno – Elektro (184 milijuna bez PDV-a), Colas, Elektrocentar Petek, Grasa i Pomgrad (210,7 milijuna kuna bez PDV-a), Swietelsky (222,2 milijuna kuna bez PDV-a), Kolektor Koling i Tehnika (223,2 milijuna kuna), Kamgrad, Hidroelektra niskogradnja, Tigra i DIV (224,8 milijuna kuna bez PDV-a) i Strabag AG (234 milijuna kuna bez PDV-a).

O žalbama bi DOKOM trebao odlučiti u narednih mjesec dana, a bude li neka od njih usvojena, vjerojatno će u pitanje doći i početak radova koje je gradonačelnik Milan Bandić najavio za proljeće iduće godine. 

  • +6
Rotor Remetinec Izvor: Pixsell / Autor: Dino Stanin

Rekonstrukcija rotora radila bi se prema idejnom projektu nastalom 2009. godine, koji je izradio tim Građevinskog fakulteta i tvrtke Aking.

Geometrija samog rotora ne bi se mijenjala, a ispod tramvajske pruge predviđena su dva tunela dužine 280 metara koji bi spajali Jadransku i Aveniju Dubrovnik. Bit će proširen izdvojenim trakama za desno skretanje i semaforiziran, postavit će se vertikalna signalizacija na ulazu pa u samom kružnom toku neće biti preplitanja automobila, dok će tramvajski promet ostati isti.