Posljednja generacija najsnažnijeg automobila iz Münchena nije baš bila obljubljena među automobilskim fanaticima. M5 serije F10 bio je pretežak, prevelik i nedovoljno neposredan u isporučivanju nepatvorenog vozačkog gušta. Karakterno poprilično inferioran automobil ludom M5 serije E60 s V10 motorom i njegovom prethodniku, ništa manje sumanutom M5 serije E39. Može li novi model to promijeniti?
Sudeći prema zasad viđenom, novi M5 je prije evolucija nego revolucija. Tu je snažniji 4.4-litreni turbopunjeni V8 sa 600 KS i 750 Nm koji je ovaj put uparen isključivo s automatskim osmerostupanjskim mjenjačem. Novitet je takozvani M xDrive integralni pogon koji će vozaču omogućiti preusmjerivanje okretnog momenta na sva četiri kotača ili isključivo na stražnji par.
Vjerujemo da će ljubitelje dinamične vožnje više veseliti podatak da uvođenje integralnog pogona nije utjecalo na masu, dapače, novi M5 napokon ponovno teži kao svoji kultni prethodnici - 1.855 kg.
A performanse?
Sprint do 100 km/h traje 3,4 sekunde, dok će automobil 200 km/h uhvatiti za 11,1 sekundu, što novi M5 čini najbržim automobilom iz Münchena, kažu u BMW-u. Maksimalna brzina, pak, elektronski je ograničena na 250 km/h. Bez blokade, ali uz nadoplatu, M5 će pojuriti 305 km/h.
Za sve ovo kupci će morati izdvojiti 117.900 eura u Njemačkoj tamo negdje početkom proljeća iduće godine kad automobil krene u prodaju.
Pogledajte galeriju i priloženi video, te nam u komentarima recite što mislite o novom, najbržem automobilu iz Münchena.